تخصیص آب مطالبه مردم کردستان، زنجیره فولاد استان راه اندازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا عصر پنجشنبه در جلسه شورای توسعه استان کردستان که به ریاست وزیر کشور برگزار گردید, اظهارداشت: امیدواریم وزیر نیرو مسئولان استانی را در پیگیری تخصیص آب به عنوان یکی از مصوبات سند توسعه کردستان کمک دهند.

تخصیص آب مطالبه مردم کردستان، زنجیره فولاد استان راه اندازی می گردد

وی اضافه کرد: دو مورد از مصوبات سند توسعه استان بسیار پیگیری شده که یکی جلوگیری از خام فروشی بوده و در این راستا زنجیره فولاد با پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری، کلنگ زنی شده است.

استاندار کردستان دومین مورد را تخصیص آب به استان گفت و ادامه داد: شاید یکی از دلایل عقب ماندگی استان آب باشد که تخصیص آب مورد احتیاج می تواند تحولات بسیار خوبی در استان بدنبال داشته باشد.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: عقب ماندگی های کردستان زاییده چندسال اخیر نیست و طی سنوات گذشته ایجاد شده است.

وی با اشاره به نتیجه بخش بودن کوشش ها در زمینه افزایش تخصیص آب استان، اعلام کرد: کاری که 40 سال توقع مردم بوده و انجام نشده طی چند ماه گذشته با جدیت پیگیری و در حال اجرا است.

استاندار کردستان در ادامه گفت: کوریدور شمال جنوب در کردستان طی یکسال گذشته 75 کیلومتر اجرایی شده که اگر چنین عملکردی در 10 سال گذشته داشتیم امروز از میانگین کشوری بالاتر بودیم.

مرادنیا در انتها سخنان خود اظهارداشت: نتیجه جلسات شورای توسعه استان که تاکنون خوب پیش رفته در آینده هم خوب پیش برود و مردم نتایج آنرا احساس نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3004

به "تخصیص آب مطالبه مردم کردستان، زنجیره فولاد استان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص آب مطالبه مردم کردستان، زنجیره فولاد استان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید