چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است! ؟

به گزارش بلاگ پو، ایگور اسنورنیتسین مدافع اوکراینی تیم فوتبال المپیک دونتسک درباره اینکه آیا اطلاعی از شرایط شهاب زاهدی مهاجم ایرانی این تیم دارد؟ گفت: صادقانه بگویم؛ نمی دانم. به صورت عمیق وارد این ماجرا نشدم. او پیشنهادی داشت و تصمیم گرفت که کجا برود، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. ما به ترکیه پرواز کردیم و مربی به ما گفت که شهاب رفتار متفاوتی را نسبت به قبل پیش گرفته است. همانطور که می بینید او به تیم دوم منتقل شد. حداقل در این کمپ تمرینی در ترکیه، شهاب با تیم اصلی تمرین نمی کند.

چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است! ؟

وی در مورد اینکه چه چیز هایی از شهاب زاهدی می داند توضیح داد: من با شهاب صحبت نموده ام، اما مصاحبه با او کمی سخت بود. شهاب انگلیسی صحبت می نماید، ولی انگلیسی من خیلی خوب نیست. شهاب زبان روسی را یک مقدار متوجه می گردد، چون مدتی در اوکراین بوده است. او پسر مثبت و یک فوتبالیست خوب است. نمی توانم چیز بدی درباره شهاب بگویم.

مدافع تیم المپیک دونتسک درباره اضافه شدن یحیی توره به کادر فنی تیم المپیک دونتسک هم گفت: به وسیله اینترنت متوجه این خبر شدم. یک جلسه تمرینی داشتیم و تصمیم گرفتیم این خبر را با کادر فنی چک کنیم و آن ها هم تایید کردند. البته که از شنیدن این خبر شاد شدم. او بازیکن بزرگی بوده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42712

به "چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است! ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه اتفاقی برای شهاب زاهدی افتاده است! ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید