سرانجام کار جوانان با ششمی در بین هشت تیم

به گزارش بلاگ پو، تیم جوانان ایران با شکست یک بر صفر مقابل یونان در آخرین بازى تورنمنت روسیه به مقام ششم دست یافت.در نیمه اول این بازى هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند که نتوانستند از آن به خوبی استفاده نمایند و مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

سرانجام کار جوانان با ششمی در بین هشت تیم

در نیمه دوم نیز هر دو تیم حملات و ضد حمله هایی را بر روی دروازه یکدیگر داشتند اما این بازیکنان یونان بودند که روی یک ضد حمله از موقعیت خود به خوبی استفاده کردند و دروازه ایران را باز کردند.در نهایت این بازى با یک گل به سود یونان تمام شد و ایران در صندلی ششم جدول رقابت ها نهاده شد.

بعد از سرانجام این بازی سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان گفت:این تورنمنت محک خوب و جدی خوردیم اما می خواهیم بار دیگر با استعداد یابی نفرات جدید تری به تیم ملی دعوت کنیم. در واقع اینجا شناخت خوبی از نفرات به دست آوردیم اما تعدادی از آنها نتوانستند خواسته های ما را بر آورده نمایند و به همین دلیل می خواهیم نفرات دیگرى را دعوت کنیم و توانایى آنها را مورد ارزیابى قرار بدهیم.

پورموسوى در سرانجام گفت:ما در این تورنمنت ابتدا به دنبال شناخت نفرات و کسب تجربه بودیم و در ادامه به نتیجه فکر مى کردیم که البته فکر مى کنم کسب عنوان ششمی هم در این رقابت ها بد نباشد.

فراز فاطمى مدیر تیم جوانان هم پس از سرانجام تورنمنت سن پترزبورگ گفت:مسابقات روسیه تورنمنت با کیفیت و سطح بالایی بود و برای آماده سازی تیم جوانان بهترین تدارک ممکن بود. طی 12 روز 5 بازی با تیم های مختلف و با سطح کیفیت بالا انجام دادیم که طبیعتا تجربه بین المللى اعضاى تیم را بالا برد.

وى افزود: از نظر من هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اینکه بازیکنانمان شخصیت بین المللی پیدا نمایند بهترین استفاده را از این بازى ها کردیم و کادر فنى شناخت خوبى از نفرات پیدا کرد.هدف ما در این رقابت ها نتیجه گیرى نبود ولى با توجه به کیفیت تیم هایى که مقابلشان نهاده شدیم باید بگویم کسب رتبه ششم نتیجه قابل قبولى بود.

3-300

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8006

به "سرانجام کار جوانان با ششمی در بین هشت تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار جوانان با ششمی در بین هشت تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید