شاه منصوری: نمی دانم چه کسی پرانتز را در قرارداد ویلموتس آورد

به گزارش بلاگ پو، وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس گفت که نمی داند چه کسی کلمات داخل پرانتز را به قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی اضافه نموده است.

شاه منصوری: نمی دانم چه کسی پرانتز را در قرارداد ویلموتس آورد

به گزارش خبرنگاران، رضا شاه منصوری درباره قرارداد مارک ویلموتس و غرامت 6 میلیون یورویی فدراسون فوتبال به این مربی گفت: ما و آقای ملیح زاده روزهایی به این پفراینده اضافه شدیم که باید لایحه می فرستادیم. به همراه ملیح زاده و دلشات یک گروه را تشکیل دادیم و تا 25 فوریه لایحه را تنظیم کردیم. وقتی نداشتیم و لایحه را در 4 روز تنظیم کردیم و فرستادیم.

وی که در برنامه فوتبال برتر حضور یافته بود، اضافه نمود: ویلموتس در تاریخ 25 سپتامبر قراردادش را فسخ کرد بود، اما بعد به ترکیه آمد و پولش را گرفت. سپس در بازی با عراق روی نیمکت ایران نشست و بعد ایران را ترک کرد. بعد از آن هم هر چقدر مکاتبات صورت گرفت که برگردد، برنگشت و دعوایی را علیه فدراسیون در فیفا بیان کرد. ما در دعوا هستیم و مزایا و معایب را نمی توانیم اشاره کنیم. قطعا ما هم نظر داریم ولی در حال حاضر معذوریم که چیزی بگوییم.

وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در پفراینده ویلموتس گفت: من امشب آمدم که بگویم کجای پفراینده هستیم و کسانی که قرارداد را نوشته اند باید از آن دفاع کند.

شاه منصوری در پاسخ به این پرسش که چه کسی قرارداد ویلموتس را تنظیم نموده است، گفت: در فدراسیون فوتبال روز اول دنبال این بودیم که چه کسی قرارداد را نوشته است. ظاهرا این قرارداد برگرفته از قرارداد کی روش بوده است.

وی در خصوص پرانتز بحث برانگیز در قرارداد ویلموتس که درباره شرایط فسخ بوده و پس از جمله پرداخت سه ماه در صورت فسخ نوشته شده یا یک مبلغ تعیین توضیح داد: نمی دانم پرانتز از کجا آمده و خیلی عجیب است. ما در خصوص شش میلیون یورو صحبت می کنیم. شرایط قرادادهای ما در باشگاه ها مگر چطور است؟ راه درستی را در شیوه قرارداد نویسی نمی رویم. اگر بهافرایند و نبی نبودند و پیگیری نمی کردند حتی ما به اینجا نمی رسیدیم و شرایط می توانست از این هم بدتر باشد و چیزهای دیگر را هم از سوی ویلموتش مطرح گردد. ما در برهه ای به این پفراینده ورود کردیم که وکلای سطح اول این پفراینده را قبول نکردند.

شاه منصوری درباره اینکه چرا دلشات که در بیشتر پفراینده ها بازنده شده برای این پفراینده انتخاب شد، مطرح کرد: ما آمدیم و نگاه کردیم که چه حق انتخاباتی داریم. روز اول من اعتقاد داشتم که وکیل خارجی نگیریم، چون به آنها دسترسی نداریم. ما گفتیم پتانسیل داریم و به حضور وکیل خارجی اعتقاد نداشتیم ولی گفتند که باید وکیل خارجی باشد! مثل اینکه این حرف را در دوره قبل گفته بودند. با وکیل قبلی که صحبت شده بود حوزه کاری اش مالیات و دوپینگ بود و اصلا کارنامه ای نداشت. دیدیم دلشات کارنامه خوبی دارد و از نظر دستمزد هم به توانایی ما می خورد.

قرارداد ویلموتس را خواندید و آیا این قرارداد مشکل داشت؟ وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: بله، واقعا اگر قرار باشد درباره استاندارد صحبت کنم، قراردادها به طور کلی ساختاری دارد که ما می گویم ایده آل است. قراردادی ایده آل است که حافظ منافع باشد.

شاه منصوری در واکنش به این سوال که آیا امیدی به تغییر رأی در دادگاه CAS وجود دارد یا خیر؟ مطرح کرد: پفراینده دو مرجع دیگر دارد، دادگاه عالی ورزش و دادگاه سوئیس. پفراینده در CAS با قاضی های جدید آغاز می گردد و فرایند دیگری دارد. قرارداد سه بخش دارد، شما قرارداد ایده آل هم بنویسید اما اجرا نکنید، به مشکل خواهید خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود به فیفا شکایت کنیم که چرا این پفراینده با یک قاضی هلندی رسیدگی شده، اما این کار صورت نگرفت گفت: بر اساس موازین قانونی از تاریخی که به ما حکم ابلاغ می گردد می توانیم قاضی را به چالش بکشیم. حالت های مختلفی داشتیم، اما به این نتیجه رسیدیم که این کار را نکنیم. نامه اعتراض را آماده نموده بودیم اما دلشات به ما گفت اگر این ایراد را بگیریم و نپذیرند، مشکلاتی پیش می آید. دلشات در این مورد گفت این شکایت را نفرستید. در کل هم به این اجماع رسیدیم که شکایت را نفرستیم.

آیا کسی از فدراسیون هم گفته بود شکایت از قاضی را به فیفا نفرستید؟ وکیل حقوقی فدراسیون در پاسخ به این سوال گفت: خیر، فقط دلشات گفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32125

به "شاه منصوری: نمی دانم چه کسی پرانتز را در قرارداد ویلموتس آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه منصوری: نمی دانم چه کسی پرانتز را در قرارداد ویلموتس آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید