دزد تهرانی به کمپر نروژی ها زد ، ویدئوی کوشش دزد برای سرقت از خودروی توریست های خارجی در تهران را ببینید

به گزارش بلاگ پو، جهانگردان نروژی که به ایران سفر نموده بودند در تهران بدشانسی آوردند و از حادثه پیش آمده ویدئویی منتشر کردند.

دزد تهرانی به کمپر نروژی ها زد ، ویدئوی کوشش دزد برای سرقت از خودروی توریست های خارجی در تهران را ببینید

خبرنگاران: یک زوج جهانگرد نروژی که بیش از یک ماه در ایران حضور داشتند، در تهران با حادثه روبرو شدند. اولینا و فدریک با یک خودروی دیزلی سفر خود را از نروژ شروع نموده و به وسیله ترکیه وارد ایران شده بودند. آنها که راستا ماکو تا شیراز را سفر نموده اند، در راه برگشت به سمت مرز کشور آذربایجان، در تهران دچار حادثه شدند. در حالی که ماشین آنها در یکی از خیابان های شهر پارک و آنها در حال استراحت بودند، دزد شیشه خودروی آنها را به قصد سرقت شکسته است.

براساس ویدئویی که آنها منتشر کردند، این حادثه منجر به سرقت نشده و دزد پس از مشاهده آنها فرار نموده است. ویدئوی این حادثه را ببینید:

این گردشگران نروژی در این ویدیو شرح می دهد که زمان استراحت در ماشین خود متوجه شکسته شدن شیشه جلو شدن و پس از بیدار شدن با دزد روبرو شدند. دزد پس از دیدن صاحبان کمپر فرار نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: چمدان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9559

به "دزد تهرانی به کمپر نروژی ها زد ، ویدئوی کوشش دزد برای سرقت از خودروی توریست های خارجی در تهران را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزد تهرانی به کمپر نروژی ها زد ، ویدئوی کوشش دزد برای سرقت از خودروی توریست های خارجی در تهران را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید