باشاک شهیر 2 - منچستریونایتد 1؛ شکست شاگردان سولسشر در شبی ناامید کننده

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان اروپا، اولین امتیازهای باشاک شهیر در این رقابت ها را به آن ها هدیه کرد.

باشاک شهیر 2 - منچستریونایتد 1؛ شکست شاگردان سولسشر در شبی ناامید کننده

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد با متحمل شدن دومین باخت پیاپی خود، حالا در شرایط بسیار بدی قرار گرفته است. در شبی که خط دفاعی منچستریونایتد هیپنوتیزم شده به نظر می رسید، استانبول باشاک شهیر به برد ارزشمندی دست یافت. منچستریونایتد که برخلاف لیگ برتر انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا شروع خوبی داشته و دو بازی ابتدایی خود مقابل پاری سن ژرمن و لایپزیش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی مهمان استانبول باشاک شهیر بود که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-1 به سود تیم ترکیه ای پایان یافت.

این تیم میزبان یعنی استانبول باشاک شهیر بود که کار را بهتر شروع کرد و توانست خیلی زود به گل اول دست پیدا کند. ضد حمله عجیب و غریب بازیکنان باشاک شهیر به شکلی بود که دمبابا را از میانه زمین با دروازه منچستر یونایتد تک به تک شد و بعد از طی کردن مسافتی، این بازیکن دروازه دین هندرسون را باز کرد. در ادامه و در کمال ناباوری بازهم این تیم استانبول باشاک شهیر بود که توانست به گل دوم دست پیدا کند.

ادین ویسکا که پاس گل اول تیمش را داده بود این بار خودش با دروازه حریف تک به تک شد و توانست گل دوم تیم ترکیه ای به ثمر برساند. بعد از دریافت گل دوم منچستریونایتد کمی بهتر کار کرد و نهایتا توانست در لحظات پایانی نیمه اول یکی از گل ها را جبران کند. لوک شاو ارسال بسیار خوبی را از جناح چپ انجام داد که با ضربه سر آنتونی مارسیال همراه شد تا گل شیاطین سرخ به ثمر برسد.

نیمه دوم با فزونی کامل منچستر یونایتد شروع شد و این تیم در لحظات ابتدایی چند حمله نصفه و نیمه را روی دروازه استانبول باشاک شهیر ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها به گل تساوی ختم نشد. در ادامه نیز حملات منچستر یونایتد بی اثر بود و این تیم نتوانست گل تساوی بخش را وارد دروازه استانبول باشاک شهیر کند؛ موضوعی که باعث شد کار با همان نتیجه 2-1 تمام گردد و یک شکست دیگر در کارنامه شاگردان اوله گنار سولسشر به ثبت برسد.

توضیح گل ها:

استانبول باشاک شهیر 1-0 منچستریونایتد؛ با (13): روی توپی که بیشتر می شد نام آن را دفع توپ گذاشت تا پاس، ویشکا توپ را از محوطه جریمه در دایره میانی زمین به با رساند تا این بازیکن با استفاده از غفلت بازیکنان جلو کشیده منچستریونایتد، از وسط زمین با هندرسون تک به تک گردد و در نهایت با یک ضربه بغل پا این دروازه بان را مغلوب کند.

استانبول باشاک شهیر 2-0 منچستریونایتد؛ ویشکا (40): پس از کنترل توپ بد ماتا، یک ضد حمله برای تیم میزبان شکل گرفت تا پس از پاس عرضی توروج از سمت چپ، با توپ را به زیبایی برای ویشکا در تیر دورتر رها کند و این بازیکن آزادانه با شوتی محکم اختلاف را به دو گل برساند.

استانبول باشاک شهیر 2-1 منچستریونایتد؛ ویشکا (43): پس از سانتر شاو از سمت چپ، هیچ یک از مدافعان میانی باشاک شهیر به هوا بلند نشدند تا مارسیال به راحتی با ضربه سر یکی از گل های خورده را جبران کند.

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به شکست مقابل باشاک شهیر و عملکرد بسیار ضعیف خط دفاعی تیم خود گفت: در صحنه گل اول قصد داشتیم تا کرنر را کوتاه کار کنیم و مهاجم آن ها را فراموش کردیم و این اشتباهی غیر قابل بخشش است. در صحنه گل دوم نیز سازماندهی و نظم خوبی نداشتیم. ما 45 دقیقه فرصت داشتیم تا در این بازی پیروز به کسب امتیاز شویم و برای این کار، تمام کوشش خود را انجام دادیم اما نتوانستیم خط دفاعی آن ها را در هم بشکنیم. چنین بازی هایی به ما واقع بینی لازم را می دهند. شما نمی توانید به یاری شانس پیروز به کسب 3 امتیاز شوید. این که اکنون مثبت اندیش باشیم، کار آسانی نیست اما ما شنبه این فرصت را خواهیم داشت تا مجددا به کار خود ادامه دهیم. عملکرد خوبی مقابل تیمی دونده و پر کوشش نداشتیم. در زمینه دفاعی به حد کافی عملکرد خوبی نداشتیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37191

به "باشاک شهیر 2 - منچستریونایتد 1؛ شکست شاگردان سولسشر در شبی ناامید کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشاک شهیر 2 - منچستریونایتد 1؛ شکست شاگردان سولسشر در شبی ناامید کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید