آماده احیاء زمین گلف کاخ مروارید کرج هستیم

به گزارش بلاگ پو، رقیه علیدوست در مصاحبه با مهر اظهار کرد: در این ارتباط نشستی مشترک با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار گشت و پیشنهاد شد با مشاوره و موضوع هیئت گلف البرز نسبت به بازسازی و احیاء زمین گلف مجموعه فرهنگی کاخ مروارید کرج اقدام شود.

آماده احیاء زمین گلف کاخ مروارید کرج هستیم

وی اضافه نمود: زمین گلف واقع در این مجموعه یکی از بهترین های کشور محسوب می شود و می تواند البرز را به قطب این ورزش در سطح کشورمبدل کند.

علیدوست با بیان اینکه با بازسازی بخش هایی از این زمین می توان فعالیت های آموزشی را در فاز نخست آغاز کرد، گفت: امیدوارم این موضوع مورد توجه دوستان در سازمان میراث فرهنگی قرار گیرد و بتوانیم از ظرفیت موجود در این مجموعه برای رونق گلف البرز بهره بگیریم.

رییس هیئت گلف استان البرز ادامه داد: البرز در رشته ورزشی گلف چند سالی است فعالیت خود را آغاز کرده است که ماحصل آن کسب عنوان پنجمی لیگ کشور در سال گذشته و مقام ششم قهرمانی کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بخش بانوان فعالیت ها شکل بهتری دارد، گفت: تلاش هیئت استان در دور جدید فعالیت ها توسعه این ورزش در بخش آقایان و بانوان است و در این راستا قصد داریم گلف و مینی گلف را با هم ترویج دهیم.

وی در سرانجام اضافه نمود: برنامه های مدونی برای جذب افراد علاقمند به ورزش گلف تدوین کرده ایم و نیاز به زمان داریم تا با فراهم شدن زیرساخت های لازم آنها را اجرایی کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20148

به "آماده احیاء زمین گلف کاخ مروارید کرج هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده احیاء زمین گلف کاخ مروارید کرج هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید