تصفیه خانه فاضلاب ایوان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

به گزارش بلاگ پو، تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

تصفیه خانه فاضلاب ایوان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، رضا اردکانیان در این مراسم، اظهار کرد: دراستان ایلام 276 پروژه وجود دارد که اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان هزینه شده و یا خواهد شد و درمقایسه باسایر استانها پیشرف پروژه ها بیش از 70 درصد و بالاتر از متوسط کشور است.

مهندس مظاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در باره این پروژه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان ششمین تصفیه خانه فاضلاب در استان ایلام است که پس از انجام طرح های مطالعاتی در سال 92 در زمینی به مساحت 4.8 هکتار احداث شده و برای اجرای آن قراردادی به ارزش 243 میلیارد ریال به روش B.O.T با بخش خصوصی منعقد شد که در افق طرح 48 هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می دهد.

وی اضافه نمود: این طرح یکی از طرح های مهم استان ایلام است که با هدف بالا بردن سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و بهبود وضعیت زیست محیطی شهر ایوان و همچنین تامین بخشی از نیازهای کشاورزی و صنعتی اجرا شده است.

مظاهری در خصوص فرایند تصفیه در این تصفیه خانه گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان با ظرفیت فراوری روزانه 9000 مترمکعب پساب و با فرایند سیستم لجن فعال با هوادهی گسترده ایجاد شده است.

وی اضافه نمود: با بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در استان به بالای 60 درصد افزایش می یابد که این درصد نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و در 42 کیلومتر شبکه فرعی و اصلی، 4 کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

این مراسم با حضور استاندار ایلام، نمایندگان مجلس درشورای اسلامی، معاونین وزیرنیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت سهامی مهندسی آب وفاضلاب کشور برگزار گردید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2398

به "تصفیه خانه فاضلاب ایوان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه خانه فاضلاب ایوان با حضور وزیر نیرو افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید