برگزاری اولین جشنواره دانشجویی نشاط

به گزارش بلاگ پو، اولین دوره جشنواره دانشجویی نشاط، یادبود دکتر حسین نواب بنیان گذار دانشکده دندانپزشکی، در محل دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.

برگزاری اولین جشنواره دانشجویی نشاط

به گزارش خبرنگاران، این جشنواره با حضور دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر محسن دالبند سرپرست دانشکده، دکتر محمد بهناز معاون آموزشی دانشکده، دکتر زهره آهنگری معاون دانشجویی دانشکده، دکتر اقبال رئیس سابق دانشکده و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه برگزار گردید.

از سردیس دکتر اجلالی رونمایی شد

در این برنامه از سردیس دکتر مسعود اجلالی از اساتید پیشکسوت دانشکده که توسط دکتر حسن علی شفیعی دانشیار بخش ارتودنسی و با همکاری تعدادی از دانشجویان علاقمند از گِل ساخته شده بود، پرده برداری شد.

این سردیس پس از تبدیل به مواد ماندگار، در محل مناسبی در دانشکده قرار داده خواهد شد.

در این برنامه از استاد پیشکسوت دکتر محمد جعفر دالایی که عهده دار دو دوره ریاست دانشکده از سال 60 تا 62 و 66 تا 76 بوده است و دکتر کاظم دالایی فرزند وی که در حال حاضر استادیار بخش ارتودنسی است، دعوت شد و از این دو استاد سئوالاتی در زمینه شغل، خانواده و رابطه پدر و پسری پرسیده شد.

جشنواره دانشجویی نشاط با شعار فقط یک دندانپزشک نیستم، در چهار حوزه هنری، علمی، فرهنگی و ورزشی با بیش از 20 مسابقه در فضایی شاد با حضور مسئولان دانشکده برگزار گردید و دکتر کدخدازاده و تیم همراه نیز از غرفه ها و محل مسابقات بازدید کردند.

در بخشی از این مراسم دکتر دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان دندانپزشکی بتوانند در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشند و وقتی وارد جامعه می شوند با جامعه غریبه نباشند و پس از فارغ التحصیلی احساس نمایند از خانه خود دور خواهند شد و دل تنگ دانشکده باشند.

دکتر دالبند در ادامه تاکید نمود: باید عدالت آموزشی به معنای واقعی برقرار گردد و برای همه دانشجویان برنامه درسی به طور کامل اجرا گردد و دانشجویان بتوانند یک دندانپزشک موفق و با نشاط باشند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی این جشنواره را فرصتی دانست تا دانشجویان بتوانند نشاط بیشتری داشته باشند.

دکتر محمد بهناز نیز در بخش دیگری از این مراسم، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را تقویت جنبه های مختلف انسانی در تربیت دندانپزشکان مطرح نمود و گفت: در کنار آموزش علوم پزشکی، آموزش در زمنیه های دیگر نیز باید صورت گیرد تا توانایی هایی دیگر دانشجویان شکوفاگردد.

در ادامه مراسم نیز دکتر اجلالی، از اعضای هیئت علمی پیشکسوت دانشکده تاکید نمود: پایه هایی که برای این دانشکده طراحی شده است باید به دست شما دانشجویان تقویت و نگهداری بگردد و کوشش گردد که از ارزشهای این دانشکده کاسته نگردد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان دانشگاه، بر اهمیت آموزش تاکید نمود واز آنان درخواست کرد که توجه خاصی را به آموزش داشته باشند و آموزش را به سمتی ببرند که قابل قبول باشد.

دکتر اجلالی در ادامه به اهمیت دندانپزشکی دیجیتال تأکید کرد و اضافه نمود: نمی توان به گذشته برگشت و کارها را بر اساس گذشته انجام داد و باید سعی گردد این دانشکده در سطح جهانی مطرح گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در انتها این مراسم از زوج های دانشجو، دانشجویان برتر در سال تحصیلی گذشته، دانشجویان فعال در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی، تیم اجرایی جشنواره نشاط، نفرات برتر مسابقات جشنواره و دکتر مریم صادق پور دبیر اجرایی برنامه تقدیر شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3366

به "برگزاری اولین جشنواره دانشجویی نشاط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین جشنواره دانشجویی نشاط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید