اعتراض سرپرست پرسپولیس: سازمان لیگ باید عرضه داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، در حالی که بازیکنان پرسپولیس به میکسزون استادیوم غدیر نرفتند و از در پشتی خارج شدند سرپرست این باشگاه مصاحبه نسبتا تندی انجام داد.

اعتراض سرپرست پرسپولیس: سازمان لیگ باید عرضه داشته باشد

ایرج عرب در مورد اتفاقات پیش از بازی امروز تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس، گفت: درست چند دقیقه قبل از بازی پرسپولیس مقابل پدیده در هفته قبل سعید فتاحی مسأله تبلیغات دور زمین را مطرح نمود چرا که پول این تبلیغات به سازمان لیگ می رسد و مسئولیت آن هم با خود سازمان لیگ است. تا 10 دقیقه قبل از بازی فتاحی هر کسی را می دید می گفت که بازی پرسپولیس و پدیده لغو می گردد. این در حالی است که مسأله تبلیغات دور زمین اصلاً به ما ارتباطی ندارد و مسئولیت آن با سازمان لیگ است اما چون فتاحی زورش به شرکت توسعه و تجهیز نمی رسد به ما گیر داد.

وی ادامه داد: امروز هم تا 30 دقیقه قبل از بازی ما نمی دانستیم که دیدار ما با فولاد انجام می گردد یا نه و این مسأله کاملاً روی تیم ما اثر منفی گذاشته بود. اگر برای این بازی مجوز گرفته شده بود که دیگر بحث قطع برق و طوفان چیست؟ این مسائل ذهن تیم ما را به هم ریخت و بازیکنان تا دقایق قبل از شروع مسابقه نمی دانستند که بازی با فولاد انجام می گردد یا نه. همین موضوع بازیکنان ما را عصبی کرد و دیدید که علیرضا بیرانوند که یکی از حساس ترین پست ها را در اختیار دارد چقدر عصبانی بود. در هم مسابقه با پدیده و هم بازی امروز با فولاد سعید فتاحی این کار را انجام داد. سازمان لیگ باید عرضه برگزاری بازی ها را داشته باشد و باید پای تیم ها بایستد نه اینکه 30 دقیقه قبل از شروع بازی هنوز نمی دانیم بازی برگزار می گردد یا نه. هر بار که ما به خوزستان می رویم همین اتفاقات رخ می دهد و باید معین گردد که چه زمانی این مسائل جمع خواهد شد. در همین رابطه من به آقایان تاج و بهاروند نامه ای می نویسم تا همه چیز معین گردد. این مسائل به ما چه ارتباطی دارد که این گونه ذهن تیم ما را به هم می ریزند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام نمود: درباره سوپرجام هم شرایط همین است؟ چرا باید باشگاه پرسپولیس جوابگو باشد؟ ما یک باشگاه هستیم و به ما بگویند بازی کنید می کنیم. این نتیجه 3 بر صفر را آنها اعلام کردند و باید سازمان لیگ محکم کاری کند. مگر ما به تاریخ بازی سوپرجام اعتراض داشتیم؟ مگر ما گفتیم آماده نیستیم؟ مگر در حضور نمایندگان سازمان لیگ و باشگاه استقلال اعلام نکردیم که با قدرت در بازی سوپرجام حاضر می شویم؟ چرا ما باید جوابگوی دادگاه حکمیت ورزش باشیم و هزینه کنیم تا نماینده ما به سوئیس برود؟ آقای فتاحی! اگر می توانید مسابقه را برگزار کنید که هیچ اما اگر نمی توانید مسابقه را برگزار کنید بگویید تا یک فکر دیگر کنیم.

عرب در ادامه گفت وگویش با خبرگزاری فارس، اضافه نمود: 5 دقیقه قبل از بازی با پدیده می گویند که جلوی بازی را می گیریم و جنگ روانی راه می اندازند و امروز هم تا 30 دقیقه قبل از بازی ما نمی دانستیم که بازی با فولاد انجام می گردد یا نه. اگر فتاحی یا سازمان لیگ توانایی برگزاری بازی ها را ندارند که از نظر ما ندارند بازی ها را برگزار ننمایند چون صلاحیتی برای برگزاری بازی ها ندارند. قبل از بازی با پدیده هم همین کار را با ما انجام دادند و این در حالی است که تبلیغات محیطی دست به سازمان توسعه و تجهیز است و این وسط زورشان به آنها نرسید و به ما گیر دادند. تبلیغات را دست خود ما بدهند و ما می دانیم که چطور این کار را انجام دهیم اما پرسپولیس را وسط نیندازند. درباره سوپرجام هم داستان همین است به جای اینکه آنها جوابگو باشند ما را جلو انداختند.

وی درباره قضاوت رضا کرمانشاهی داور بازی هم ادامه داد: ما از فدراسیون فوتبال توقع داریم که این یاری داور ویدیویی را هر چه زودتر فعال کند. چند وقت است در این باره جلسه برگزار می گردد اما وقتی سیستم را راه اندازی نمی نمایند همین می گردد. اگر این سیستم یاری داور ویدیویی راه بیفتد همه چیز حل خواهد شد و این همه حاشیه به وجود نمی آید اما ما آماده همه گونه همکاری در این زمینه هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام نمود: امروز تا 30 دقیقه قبل از شروع بازی نمی دانستیم که به میدان می رویم یا نه؟ اگر برای این بازی مجوز گرفته شده بود که این مسائل یعنی چه و اگر هم مجوز نگرفتند چرا ما باید تیم را به اهواز بفرستیم؟ همین اتفاقات در اصفهان هم رخ داد و با سنگ و چوب آنجا ما را زدند. اتفاقات امروز باعث عصبانی شدن بازیکنان ما شد و آنها را از نظر ذهنی به هم ریختند. سازمان لیگ مسئولیت برگزاری بازی ها را بر عهده دارد و آنها باید بگویند این بازی مجوز داشته یا نه؟ چطور جلسه هماهنگی انجام شد اما وقتی تیم به استادیوم می آید این حرف ها را مطرح می نمایند؟ جالب است که فتاحی مصاحبه می نماید و می گوید هنوز برای این بازی چیزی به ما ابلاغ نشده و اینجا برای من سؤال پیش می آید که مگر قرار بود بازی لغو گردد که او این حرف ها را می زند؟

عرب در خاتمه اضافه نمود: در خاتمه باید بگویم که از عملکرد بازیکنان و کادر فنی کاملاً راضی هستیم چرا که آنها زحمت زیادی کشیدند و دست آنها را به گرمی می فشارم. خوشبختانه تیم روز به روز منسجم تر می گردد و ما امیدوار به ادامه بازی ها هستیم و از همین طریق از بازیکنان و مربیان پرسپولیس قدردانی می کنم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4553

به "اعتراض سرپرست پرسپولیس: سازمان لیگ باید عرضه داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض سرپرست پرسپولیس: سازمان لیگ باید عرضه داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید