احمدی : باید مواظب باشیم اولین قربانی بحران ذوب آهن نشویم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ،اکبر منتشلو، رحمان احمدی همچنان روزهای خوبی را در هفته های گذشته از لیگ برتر فوتبال سپری نکرده است، او با پیوستن به پارس جنوبی جم بلافاصله با مصدومیت روبرو شد و چند هفته را به همین خاطر از دست داد. احمدی خیلی زودتر از اینها به جمع شاگردان تارتار برگشت، اما نظر سرمربی به تغییر در درون دروازه این تیم نبود. این درحالی بود که دروازه این تیم همیشه متزلزل نشان داده بود و با وجود به ثمر رساندن گل توسط مهاجمان پارس جنوبی، این تیم برنده از زمین خارج نمی شد. ادامه این روند، باعث شد تا تارتار در تفکراتش تجدیدنظر کند واحمدی را به دروازه تیمش بازگرداند.

احمدی : باید مواظب باشیم اولین قربانی بحران ذوب آهن نشویم

بهتر است از کمی قبل تر آغاز کنیم، چی شد که بعداز چند هفته نیمکت نشینی به دروازه تیمت رسیدی؟

خب این نظر سرمربی بود، واقعیتش من خیلی پیش از بازی با سپیدرود آماده بازی بودم، اما به احترام به نظر کادر فنی حرفی نزدم تا تیم بتواند به شرایط بهتری برسد. در هر حال همانطور که گفتم این نظر سرمربی بود و البته آمادگی بازیکنان از نظر روحی و جسمی هم تاثیرگذار است. خدا را شکر از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستم و خوشبختانه در دو بازی گذشته هم نشان دادم که آماده هستم تا از دروازه تیمم دفاع کنم.

بازی با سپیدرود را دیدم، خیلی خوب بودی و البته با شکست تیمت به انتها رسید؟

بازی با سپیدرود خیلی متفاوت بود، واقعا باید بگویم که این تیم با توجه به بضاعتش بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت، واقعیت این است که سپیدرود به دنبال جمع کردن امتیاز است به همین خاطر وقتی به گل می رسد واقعا گل زدن و جبران سخت می گردد. به هر حال شما لطف داریم و من هم کوشش کردم بیشتر دروازه تیمم باز نگردد.

برد مقابل پیکان، اوضاع را در پارس بهتر نموده است اینطور نیست؟

بله خوشبختانه در دومین بازی که حضور داشتم توانستیم با سه گل حریف را شکست دهیم و این برای ما خیلی باارزش بود. بازی با پیکان تیمی که چند فصل از وجودیک مربی بهره می برد، سخت است و آنها خوب بازی کردند. زدن سه گل به تیم پیکان نشان می دهد پارس جنوبی جم حتی از سال گذشته بهتر است. منتها مسائلی است که اجازه نمی دهد این تیم تمرکز کافی داشته باشد.

حتماً مسائل مالی را می گویی، درست است؟

بله متاسفانه بازیکنان ما حیا دارند و حرف نمی زنند شما در این مدت ندیدید که بازیکنان ما علیه باشگاه مصاحبه نمایند یا دست به اعتراض بزنیم و حاشیه ای درست کنیم. ما با اشتیاق فراوان کار می کنیم و کادر فنی هم زحمت می کشد. انتظار ما این است که مسئولان هم مسائل مالی را رفع نمایند. اگر مسائل حل گردد و تیم به خوبی حمایت گردد قطعاً می توانیم نتایج بهتری در مسابقات سال جاری بگیریم.

انگار دل پری داری؟

بله متاسفانه در حالی که باید تمرکزمان روی بازیها باشد، همش گرفتار امروز و فردا کردن های مسئولان هستیم. من از شما می پرسم این همه زحمت و کوشش بازیکنان در تیم برای چیست؟ باید به خانواده هایمان چه بگوییم؟ چه جوابی مسئولان دارند ما که هوا نمی خوریم. بااین هزینه های سرسام آور مسئولان تیم مدام امروز و فردا می نمایند.

از اول فصل چقدر دریافت کردید؟

به بازیکنان 15 درصد پرداخت شده اما تا جایی که من می دانم به کادر فنی حتی این هم پرداخت نشده است. جالب است که برای همه چیز پول است اما پول برای بازیکنان نیست. اگر قصد و غرضی دارند، لطف نمایند زودتر تکلیف بازیکنان را تعیین نمایند. اینطور زحمت همه تیم به باد می رود، خدا را شکر تیم در شرایط خوبی است حیف است که با این کارها به حاشیه برود.

هفته آینده هم باید به اصفهان بروید، برای شما که اصفهان غریب نیست؟

خاطرات و روزهای بسیار خوبی در اصفهان داشتم. واقعا خوشحالم که یک بار دیگر مردم اصفهان را خواهم دید. بازی با ذوب آهن قطعاً سخت خواهد بود. این تیم تا کنون نتیجه مورد انتظار را نگرفته و در این بازی خانگی به دنبال سه امتیاز خواهد بود. ما هم به دنبال ادامه روند خوبمان هستیم. کار مسئله ای داریم اما امیدوار به کسب سه امتیاز هستیم.

اما ذوب آهن با باختی که مقابل تراکتورسازی داشت تقریباً در بحران واقع شده است؟ این به شما یاری خواهد نمود.

اتفاقاً برعکس ذوب آهن با این شرایط خیلی خطرناک است و باید خیلی مواظب باشیم که اولین قربانی برای خروج ذوب آهن از بحران نباشیم.

11

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2850

به "احمدی : باید مواظب باشیم اولین قربانی بحران ذوب آهن نشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدی : باید مواظب باشیم اولین قربانی بحران ذوب آهن نشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید