50 روستای املش درگیر برف هستند، راه های اصلی باز است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان فرماندار املش، با بیان اینکه هم اکنون در بعضی از مناطق تا 80 سانتیمتر برف باریده است، اضافه کرد: 50 روستای شهرستان املش درگیر بارش برف هستند.

50 روستای املش درگیر برف هستند، راه های اصلی باز است

محمد رنجبر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف شدید در شهرستان املش، اظهار کرد: بارش برف زمستانی که از شامگاه گذشته شروع شده بود، ارتفاعات مناطق کوهستانی شهرستان املش را سفیدپوش نموده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در بعضی از مناطق تا 80 سانتیمتر برف باریده است، اضافه نمود: 50 روستای شهرستان املش درگیر بارش برف هستند.

فرماندار املش، ارتفاع برف در مناطق ییلاقی این شهرستان از جمله روستاهای بویه کشمش و خصیل دشت را تا 70 سانت و امام و کاکرود را تا 60 سانت دانست و اضافه نمود: در رودبارسرا، گرمابسرا، شوئیک، تماجان، سرتربت، هلوچالک، شهرسمام، باباجان، دره سیاه کوه، کجید، مربو و لرود نیز 50 سانت برف باریده است.

رنجبر، با بیان اینکه در روستاهای شلیشه 40 سانت، موسی کلایه 30 سانت و تابستان نشین نیز 20 سانت برف داشتیم، اعلام کرد: بارش برف در شهرستان ادامه دارد.

وی از باز بودن راه های اصلی این شهرستان اطلاع داد و یادآور شد: راه های فرعی نیز با کوشش اکیپ های راهداری در حال بازگشایی است و خوشبختانه تا به امروز گزارشی از قطعی آب، برق، گار و سایر مسائل نداشتیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42020

به "50 روستای املش درگیر برف هستند، راه های اصلی باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 روستای املش درگیر برف هستند، راه های اصلی باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید