یورگن کلوپ: نمی دانم واکنش اتحادیه به شادی ام چه خواهد بود، قصد بی احترامی نداشتم و از سرمربی اورتون عذرخواهی کردم

به گزارش بلاگ پو، یورگن کلوپ بابت رفتارهایش بعد از گلزنی تیمش مقابل اورتون عذرخواهی کرد.

یورگن کلوپ: نمی دانم واکنش اتحادیه به شادی ام چه خواهد بود، قصد بی احترامی نداشتم و از سرمربی اورتون عذرخواهی کردم

به گزارش خبرنگاران ، یورگن کلوپ پس از برتری دراماتیک یک بر صفر تیمش در دربی بندر مقابل اورتون، مردان خود را لایق پیروزی دانست. سرمربی لیورپول در انتها این جدال گفت: باید بابت واکنشم پس از گلزنی اوریگی عذرخواهی کنم. بلافاصله پس از انتها بازی از مارکو سیلوا عذرخواهی کردم. نمی خواستم بی احترام کنم اما نتوانستم جلوی خودم را بگیرم. بازی همانطور پیش رفت که انتظارش را داشتیم. هر 2 تیم شانس های گلزنی داشتند و البته دروازه بان ها هم عملکردی عالی به نمایش گذاشتند.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: گلی عجیب و غریب و توام با خوش شانسی را به ثمر رساندیم. می توانم ناامیدی اورتون از دریافت این گل را درک کنم. بازی را بردیم و همین برای ما کافی است که شبی فوق العاده رقم خورد. اگر الان بخواهم شرح دهم بعد از گل چه احساسی داشتم، احتمالا بتوانم خودم را کنترل کنم تا به درون زمین ندَوم! به دلیل حساسیت بازی، نتوانستم احساساتم را کنترل کنم و چنین واکنشی نشان دادم، البته نمی دانم اتحادیه فوتبال انگلیس چه واکنشی نشان خواهد داد! برنامه من این نبود که بعد از گل به درون زمین بدَوم. وقتی ایستادم، آلیسون در نزدیکی من حضور داشت و چشم هایش از تعجب گرد شده بود!

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3210

به "یورگن کلوپ: نمی دانم واکنش اتحادیه به شادی ام چه خواهد بود، قصد بی احترامی نداشتم و از سرمربی اورتون عذرخواهی کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: نمی دانم واکنش اتحادیه به شادی ام چه خواهد بود، قصد بی احترامی نداشتم و از سرمربی اورتون عذرخواهی کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید