کفاشیان: محروم نیستم و آماده ام خدمت کنم

به گزارش بلاگ پو، علی کفاشیان درباره قوت دریافت بحث حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست گفت: قبلا هم گفته بودم هر کمکی از دستم برآید برای فوتبال ایران انجام خواهم داد. امروز کمیته استیناف حکم کاهش محرومیتم از 5 سال به یک سال را ابلاغ کرد و بدین ترتیب دوران محرومیتم به انتها رسید و آماده خدمت به فوتبال هستم.

کفاشیان: محروم نیستم و آماده ام خدمت کنم

وی درباره اینکه گفته می گردد با افراد مورد اعتمادش برای حضور در فدراسیون هم صحبت نموده، گفت: من تیم خاصی ندارم و پس از ورود به مجموعه ای با افراد حاضر در آن مجموعه کار می کنم. نبی و اعضای هیئت رئیسه از دوستانم هستند و مسئله ای وجود ندارد.

کفاشیان درباره اینکه چقدر محتمل است به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال مشغول به کار گردد، گفت: فعلا یکی دو روز صبر کنید، اما این موضوع دور از ذهن نیست. 50 درصد که از طرف من باشد، حل شده و مانده 50 درصد طرف مقابل!

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ادامه داد: با اعضای هیئت رئیسه ارتباط خوبی دارم و در اولین جلسه هیئت رئیسه شرکت خواهم کرد و باید با آن ها درباره آینده فوتبال ایران صحبت کنم. استعفای کتبی نداده بودم و هنوز نایب رئیس اول فدراسیون و عضو هیئت رئیسه هستم. باید با یاری هم کاری کنیم که فدراسیون از این شرایط خارج گردد.

کفاشیان توضیح داد: با حضورم در فدراسیون و در مدت 4-3 ماه نمی توانم معجزه کنم، اما سعی می کنم در مدت زمانی خاص امور فدراسیون را روی غلتک بیندازم و در راستا خوبی گام برداریم. در این راه احتیاج به یاری همه افراد است.

وی درباره اینکه نمی خواهد درباره دلایل محرومیتش از سوی کمیته اخلاق که به موضوع حق پخش تلویزیونی ارتباط داشت، صحبت کند، گفت: در آینده در این باره حرف خواهم زد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره کاهش محرومیت ترابیان به یک سال اظهار داشت: این محرومیت حق ترابیان نیست و او سلامت کار نموده و نباید محروم گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27905

به "کفاشیان: محروم نیستم و آماده ام خدمت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان: محروم نیستم و آماده ام خدمت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید