چند بازیکن به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولادخوزستان جذب نشدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا رجبی شامگاه یکشنبه در حاشیه تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد باشگاه فولاد خوزستان در فصل جابجایی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حمایت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، بخش زیادی از نفرات مورد نظر را به خدمت گرفتیم و پیروز به برطرف کردن نقاط ضعف تیم با حضور بازیکنان جدید شدیم.

چند بازیکن به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولادخوزستان جذب نشدند

وی با بیان اینکه انتظارات از تیم فوتبال فولاد خوزستان باید منطقی باشد، افزود: با توجه به بودجه باشگاه و برخلاف بعضی از تیم ها بازیکن جذب کردیم و به هواداران و مردم خوب خوزستان این قول را می دهم که در مسابقات لیگ برتر فوتبال برای حریفان یک تیم گردن کلفت خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در تلاش هستیم تا شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال، با برگزاری دو بازی تدارکاتی دیگر هماهنگی میان بازیکنان تیم را افزایش دهیم.

رجبی بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را بسیار سخت بیان کرد و افزود: بازی در این رقابت ها سخت است و هدف اصلی ما پیروزی در مرحله حذفی مسابقات و صعود به مرحله گروهی رقابت هاست.

در هفته نخست بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد خوزستان دهم آبان ماه امسال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36220

به "چند بازیکن به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولادخوزستان جذب نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند بازیکن به علت درخواست مبلغ بالا به تیم فولادخوزستان جذب نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید