پرویزمظلومی: 600 میلیون بخشیدم تا استقلال از آسیا حذف نشود

به گزارش بلاگ پو، بخشش طلب 600 میلیونی برای جلوگیری از حذف احتمالی استقلال و ابراز امیدواری به بازی برگشت استقلال مقابل السد قطر، پرویز مظلومی این گونه به باشگاهش روحیه می دهد.

پرویزمظلومی: 600 میلیون بخشیدم تا استقلال از آسیا حذف نشود

به گزارش خبرنگاران ، حمیدرضا عرب ، پرویز مظلومی نسبت به بازی برگشت استقلال مقابل السد عمیقا امیدوار است. سرمربی سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد که آبی ها اگر تا آن بازی خوب تمرین نمایند می توانند شکست تلخ در تهران را جبران نمایند. مظلومی درحالی نسبت به بازی برگشت ابراز امیدواری می نماید که به تازگی در باشگاه استقلال حاضر گردیده و به فتحی امضاء داده که هیچ طلبی از این باشگاه ندارد. او 600میلیون از طلبش را به استقلال بخشیده تا شاید بخشی از بدهی های این باشگاه کم گردد و استقلال از خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا مصون بماند.

شکست استقلال مقابل السد خیلی ها را شوکه کرد. آن بازی هنوز ذهن استقلالی ها را آزار می دهد.

ذهن من را هم آزار می دهم. باور کنید هنوز متوجه نشدم که چرا استقلال که نیمه اول داشت خوب کار می کرد ناگهان نیمه دوم به یک تیم آشفته تبدیل شد. البته آقای شفر باید در این زمینه پاسخگو باشد و بگوید که چه بلایی نیمه دوم به سر استقلال آمد.

جا به جایی چشمی از قلب خط دفاع به خط میانی هم تصمیم بسیار عجیبی بود که هنوزهم از آن انتقاد می گردد.

چشمی نیمه اول نمایش خوبی داشت و عملکردش عالی بود اما شفر نیمه دوم تصمیم گرفت از او در پست هافبک استفاده کند. من نمی خواهم شفر را بکوبم و از بیرون به اصطلاح بگویم لنگش کند. هر مربی برای خودش ایده هایی دارد و احتمال داشت اساسا انتقال چشمی از قلب دفاع برای استقلال نتایج خوبی داشته باشد اما آن روز روی بد ماجرا را دیدیم و تعویض شفر جواب نداد. به هرحال او سرمربی استقلال است و باید درباره خوب وبد تیمش شرح بدهد اما در کل تعویض اشتباهی بود و کمر استقلال در نیمه دوم شکست.

بازیکنانی که درخط میانی استقلال بازی می نمایند مقابل السد عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

بله، اما نباید از علی کریمی انتظار داشت. او مصدوم به استقلال ملحق شد و همه می دانند که مشکل دارد. کریمی نتوانسته جای خالی ابراهیمی را پر کند. آن روز هافبک های استقلال مقابل بازیکنانی مثل ژاوی و گابی عملا هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

بزرگ ترین لطمه ای که استقلال در این ماه ها خورده به اعتقاد شما چیست؟

اینکه زمان زیادی را صرف بازگشت تیام و جبارف کردند. از همان روز اول که او دو بازیکن ایران را ترک کردند معین بود که به استقلال برنمی گردند اما نمی دانم چرا زمان را بی جهت برای این دو بازیکن از دست دادند. این همه زمان از دست رفت و استقلال هم بازیکنانی را گرفت که تا امروز با دیگر بازیکنان هماهنگ نبوده اند. چیزی از گرو ندیدیم و شاید این به دلیل دیر اضافه شدن او به استقلال باشد.

نیومایرچه طور؟

او دربازی با السد عملکرد خوبی داشت اما نمی دانم چرا او را هم تعویض کرد؟ نیومایر روی ارسال ها نمایش خوبی داشت. هرچه به آن بازی فکر می کنم نمی فهمم چرا بازیکنان نیمه دوم از هم پاشیدند. خیلی عجیب است.

بازی برگشت شانسی هست؟

یاد گرفتم که در فوتبال هیچ اتفاقی را بعید ندانم. چرا شانسی نباشد؟ مگر السد غول است که از آن بترسیم. شما دیدید که پرسپولیس مقابل الدحیل که خیلی هم بادش نموده بودند، فوتبال قابل قبول و امیدوار نماینده ای به نمایش گذاشت. کی فکر می کرد پرسپولیس با نتیجه خفیف در قطر ببازد. آن ها الان شانس دارند و قطعا استقلال هم اگر خوب تمرین کند، که فرصت این کار هم وجود دارد، دربازی برگشت نتیجه می گیرد. باید قدری خود باوری داشته باشند ومتحول شوند. مطمئن باشید در بازی برگشت شانس های زیادی داریم.

صحبت از حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد است. شما طلب تان را به این باشگاه بخشیدید؟

من از سال 90-89 از استقلال طلب داشتم. شاید اگر آن زمان حقوقم را می گرفتم با توجه به تورم خیلی فرق می کرد اما به خاطر استقلال از 600میلیون گذشتم و بخش اندکی از طلبم که باقی مانده بود را گرفتم. امضاء دادم که هیچ طلبی از این باشگاه ندارم چون حس کردم که مدیران باشگاه استقلا صداقت دارند و دارند کوشش می نمایند که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف نگردد. وقتی این کوشش را دیدم از طلبم گذشتم.

طلبکاران دیگر چه طور؟

تا آنجا که من می دانم اغلب بچه ها بخشیده اند. آن هایی هم که نبخشیده اند می روند و می بخشند. باشگاه استقلال از همه ما مهم تر است. پای سرنوشت این باشگاه درمیان است و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

12

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1123

به "پرویزمظلومی: 600 میلیون بخشیدم تا استقلال از آسیا حذف نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرویزمظلومی: 600 میلیون بخشیدم تا استقلال از آسیا حذف نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید