وینگادا در تیم نونهالان

به گزارش بلاگ پو، اخیرا با آرایش ویژه ریش های او ،چهره این مربی باسابقه اصفهانی به شکل عجیبی به اداوردو نلو وینگادا سرمربی سابق تیم امید و پرسپولیس شبیه شده است.

وینگادا در تیم نونهالان

به گزارش خبرنگاران ،محمد یاوری برادر محمود یاوری که سابقه چندین سال راهنمایی تیم های پایه ملی را در کارنامه دارد حالا به عنوان سرمربی تیم نونهالان ایران فعالیت می نماید.جالب اینکه اخیرا با آرایش ویژه ریش های او ،چهره این مربی باسابقه اصفهانی به شکل عجیبی به اداوردو نلو وینگادا سرمربی سابق تیم امید و پرسپولیس شبیه شده است.

لازم به ذکر است تیم نونهالان ایران که جهت حضور در تورنمنت هشت جانبه آری راهی کره جنوبی می گردد در نخستین بازی خودش مقابل نماینده کشور میزبان قرار می گیرد.نونهالان ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های هانابانک کره جنوبی، پیونگ یانگ کره شمالی و بنیادکار ازبکستان روبرو خواهند شد.

در روز نخست بازی ها تیم نونهالان ایران ساعت 10 صبح روز 6 آبان به وقت محلی برابر هانابانک کره جنوبی قرار می گیرد و نمایندگان کره شمالی و ازبکستان در دیگر بازی این گروه به مصاف هم می روند.

نکته جالب توجه در خصوص این تورنمنت رقابت نونهالان فوتبال ایران با تیم هایی از رده سنی نوجوانان است که تجربه متفاوتی برای شاگردان محمد یاوری به شمار می رود.

3-185

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2332

به "وینگادا در تیم نونهالان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینگادا در تیم نونهالان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید