ویلموتس تا صبح بازیهای تیم ملی را دید، دیگر دغدغه زمین نداریم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج در نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی گفت: بعد از جام ملت های آسیا در تدارک و پیش بینی سرمربی جدیدتیم ملی بودیم. با تحقیقاتی که انجام دادیم مساله سنی سرمربی را که بین 45 تا 55 ساله باشد را توجه کردیم. سپس به موضوع تجربه سرمربیگری اش در تیم های ملی توجه کردیم و سوم هم به روزمه او نگاه کردیم.

ویلموتس تا صبح بازیهای تیم ملی را دید، دیگر دغدغه زمین نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه نمود: با چندین مربی مذاکره کردیم که نهایت به ویلموتس رسیدیم. او دوره طلایی با تیم ملی بلژیک داشت. او این تیم را به رده چهارم و پنجم جهان رساند. ایشان تجربه ای غیر از تیم ملی بلژیک را هم دارد و می تواند توانایی هایش را در سایر کشورها نشان دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سفارت های ایران در اسپانیا و بلژیک تشکر می کنیم. درباره بندهای قرارداد تا امروز هم صحبت شده. تا جام جهانی 2022 قرارداد داریم.

تاج درباره تفاوت قرارداد وی با زمان کارلوس کی روش شرح داد: قرارداد کامل تری نسبت به قبل داریم. بسیار کامل است. بحث احترام متقابل بین باشگاه ها، هواداران، سرمربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی در قرارداد آمده است.

تاج ادامه داد: یکی از ویژگی های آقای ویلموتس بحث سازندگی است. او تقریباً تمام بازی های تیم ملی را دیده اند. او دیشب تا صبح بازی تیم ملی را دید. این پشتکار می تواند به ما کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ازاصحاب رسانه که همیشه به تیم ملی و فدراسیون کمک کردند تشکر می کنم. با بحث ها و سازندگی هایتان به ما کمک کردید. مفتخرم بگویم وقتی سرمربی محترم تیم ملی برای بازدید به تهران و سپس کمپ تیم های ملی آمدند لذت بردند. در خارج از کشور تبلیغات دیگری درباره ایران می شود.

مهدی تاج ادامه داد: آقای ویلموتس وقتی کمپ تیم ملی را دیدند گفتند کم نظیر است. قبل ترها دغدغه جدی چمن داشتیم اما حالا چهار زمین داریم. چمن مصنوعی داریم و سالن خوبی هم ایجاد کردیم. ساختمان پِک را زدیم که بسیار عالی است.

وی در پایان گفت: از اصحاب رسانه، وزیر ورزش، کمیته فنی فدراسیون فوتبال تقدیر و تشکر دارم. امیدوارم پس از سال ها که کار می کنیم همه از این انتخاب خوبمان راضی باشیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7548

به "ویلموتس تا صبح بازیهای تیم ملی را دید، دیگر دغدغه زمین نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلموتس تا صبح بازیهای تیم ملی را دید، دیگر دغدغه زمین نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید