واکنش تند تراپاتونی به بزدل خوانده شدن توسط داور کلمبیایی

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- جیوانی تراپاتونی سرمربی اسبق تیم ملی ایتالیا در واکنش به بزدل خوانده شدن از سوی بایرون مورنو داور بازنشسته کلمبیایی، خطاب به وی گفت: ظاهرا زندان حتی یک سر سوزن هم تو را متواضع نکرده است.

واکنش تند تراپاتونی به بزدل خوانده شدن توسط داور کلمبیایی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای فوتبال ایتالیا روز چهارشنبه نوشت: مورنو داوری دیدار ایتالیا و کره جنوبی در جام جهانی 2002 بود. دیداری جنجالی که در نهایت با شکست 2 بر یک لاجوردی ها به سرانجام رسید و در جریان آن فرانچسکو توتی اخراج و گل تساوی بخش و سالم ایتالیایی ها به ناحق مردود اعلام شد.

این در حالی است که مورنو اخیرا از عملکرد خود در آن بازی دفاع کرد و سرمربی وقت ایتالیا را در آن موقع، بزدل خطاب کرد که البته با واکنش تند و تیز تراپاتونی پاسخ داده شد.

مرد 80 ساله در توییتی نوشت: بزدل خطاب شدن از طرف مورنو اهمیتی ندارد! چه می توان گفت؟ اما برخلاف او، من مورنو را بابت دفاع از قضاوت خود در آن بازی، شجاع (یا شاید دیوانه) می دانم. بایرون عزیز، زندان و زمان ظاهرا کوچک ترین تاثیری روی فروتن شدن تو نداشته است.

مورنو اخیرا در مصاحبه ای ضمن اذعان به بعضی اشتباهات داوری خود در آن بازی، مدعی شد که ایتالیا در آن دیدار به ترس تراپاتونی باخته است.

ورزشی**3991**1067**

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6949

به "واکنش تند تراپاتونی به بزدل خوانده شدن توسط داور کلمبیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند تراپاتونی به بزدل خوانده شدن توسط داور کلمبیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید