هشدار: حتی یک لیوان چای شیرین شما را مبتلا به سرطان می نماید

به گزارش بلاگ پو، محققان فرانسوی طی یک پژوهش دریافتند مصرف شکر حتی اگر اندک باشد، ریسک بروز انواع سرطان را افزایش می دهد.

هشدار: حتی یک لیوان چای شیرین شما را مبتلا به سرطان می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد مصرف حتی یک لیوان چای شیرین یا یک لیوان آبمیوه ریسک بروز سرطان در افراد را افزایش می دهد.

محققان دانشگاه سوربن فرانسه در تازه ترین تحقیقات خود دریافتند، مصرف روزانه قند و شکر حتی اگر به مقدار اندک باشد ریسک بروز تمام سرطان ها را 19 درصد افزایش می دهد.

این پژوهش 100 هزار نفر را تحت آنالیز قرار داده و تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از آن به خوبی نشان می دهد که مصرف نوشیدنی های شیرین تا چه حد ریسک بروز سرطان و دیگر بیماری ها را افزایش می دهد.

محققان فرانسوی در پی شیوع بی رویه سرطان میان جوانان و حتی بچه ها پژوهشی را انجام دادند که نتیجه آن تأکید می نماید، افراد مصرف قند، شکر، نوشیدنی شیرین و شیرینی را محدود نمایند.

نیکولای پتروسکی، محقق دانشگاه فلیندرز در استرالیا می گوید: باور مردم بر این است، نوشیدنی هایی که به اسم طبیعی در فروشگاه ها به فروش می روند سالم تر هستند؛ این تصور کاملا غلط است و نوشیدنی های این چنینی حاوی مقادیر زیادی شکر هستند که نه تنها ریسک بروز انواع سرطان را افزایش می دهند، بلکه با اضافه وزنی که در پی مصرف آنها پدید می آید، بیماری های قلبی و دیابت را به بار می آورند.

انتهای پیغام/

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8993

به "هشدار: حتی یک لیوان چای شیرین شما را مبتلا به سرطان می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار: حتی یک لیوان چای شیرین شما را مبتلا به سرطان می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید