مهربان: تیم اعزامی به مسابقات جهانی را با کمترین ضریب اشتباه انتخاب می کنیم

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هنوز چیزی در خصوص انتخابی نفرات تیم ملی معین نیست اما غلامرضا محمدی با کمترین ضریب اشتباه تیم اعزامی به مسابقات جهانی را انتخاب می نماید.

مهربان: تیم اعزامی به مسابقات جهانی را با کمترین ضریب اشتباه انتخاب می کنیم

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اردوی خارج از کشور آزادکاران گفت: اردوی خیلی خوبی بود و به دور از حاشیه و در آرامش تمرین کردیم. تمرینات خوبی هم برگزار گردید، ترکمنستانی ها امکانات خوبی داشتند و پذیرایی خوبی از ما کردند. باید بگویم شرایط آنها برای اردوی مشترک خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری دوباره تمرینات در ماه های آینده در این کشور وجود دارد؟ تاکید نمود: بعید می دانم برنامه ریزی به شکلی باشد که باز هم بخواهیم به این زودی در ترکمنستان اردو برگزار کنیم، البته باز هم نظر سرمربی تیم ملی شرط است و باید دید شرایط در آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

مهربان وضعیت آزادکاران را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: مصدوم نداریم و بچه ها در شرایط خوبی هستند. از روز سه شنبه نیز دور جدید تمرینات مان برای شرکت در جام ساساری شروع خواهد شد. هنوز لیست تیم نهایی نشده و در لیست ابتدایی که رسانه ای شد، تغییراتی ایجاد شده است. محتمل است چند کشتی گیر از تیم ملی جوانان هم که از دوره نوجوانان همراه ما بودند نیز به ایتالیا بروند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد تصمیم گیری درباره مسابقات انتخابی تیم ملی توضیح داد: هنوز چیزی معین نیست، با توجه به شرایط موجود غلامرضا محمدی بهترین تصمیم را خواهد گرفت، تصمیمی با کمترین ضریب اشتباه تا بهترین تیم برای اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان انتخاب گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7059

به "مهربان: تیم اعزامی به مسابقات جهانی را با کمترین ضریب اشتباه انتخاب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: تیم اعزامی به مسابقات جهانی را با کمترین ضریب اشتباه انتخاب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید