قاسمی نژاد: پدیده فشار قهرمانی را حس نمی کند، تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده است نه اتمام قراردادم

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم پدیده شهرخودرو گفت: تیم ما فشار قهرمانی را حس نمی کند اما همه چیز برای کسب سهمیه آسیا دست خودمان است.

قاسمی نژاد: پدیده فشار قهرمانی را حس نمی کند، تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده است نه اتمام قراردادم

به گزارش ، امین قاسمی نژاد پس از فزونی یک بر صفر تیم پدیده شهرخودرو مقابل سایپا تهران اعلام کرد: از تمام طرفداران پدیده که با وجود تمام سختی ها با اتوبوس برای حمایت از تیم موردعلاقه شان به تهران آمدند تشکر می کنم. سه امتیازی که به آن احتیاج مبرم داشتیم به دست آوردیم و برای بردن به زمین آمده بودیم. در نیمه اول تا حدی استرس داشتیم اما در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام شد توانستیم تا حدی بر بازی مسلط شویم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر با همان تک گل یونس شاکری به پیروزی رسیدیم.

او گفت: تیم ما فشار قهرمانی را حس نمی نماید چراکه برای قهرمانی بسته نشده است. پدیده بازی به بازی پیش رفت و اکنون به جایی رسیده که همه چیز برای کسب سهمیه دست خودمان است.

هافبک تیم پدیده توضیح داد: باید با سپاهان در خانه خودمان بازی کنیم و در بازی خارج از خانه مقابل ماشین سازی هم با حمایت طرفداران برای کسب 3 امتیاز بازی می کنیم.

قاسمی نژاد درباره وضعیت قراردادش با باشگاه پدیده شهرخودرو و پیشنهاداتی که برای او مطرح شده است گفت: در حال حاضر بازیکن پدیده شهرخودرو هستم و تاکنون خودم با هیچ تیمی صحبت نکرده ام. البته فصل آینده با این تیم قرارداد ندارم. در حال حاضر هم تمام فکر و تمرکزم روی این 2 بازی باقی مانده است و انشاالله سال آینده تصمیم درستی بگیرم.

او درباره دلیل تحول تیمی که سال گذشته برای سقوط نکردن می جنگید و سال جاری برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا بازی می نماید، گفت: با حضور یحیی گل محمدی درک متقابلی بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد شد و هر هفته کیفیت تیم مان بهتر شد. در نیم فصل اول نتیجه خوبی گرفتیم اما با وجود اینکه در نیم فصل دوم فراز و نشیب داشتیم در نهایت ثابت کردیم تیمی که نام و نشان خاصی ندارد با یکدلی می تواند کارهای بزرگی انجام بدهد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6833

به "قاسمی نژاد: پدیده فشار قهرمانی را حس نمی کند، تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده است نه اتمام قراردادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: پدیده فشار قهرمانی را حس نمی کند، تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده است نه اتمام قراردادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید