عالیشاه این بازی هم در لیست نیست، در فوتبال قرارداد معنا ندارد!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار گردید، گفت: بازی پیش رو همواره مهمترین بازی است. می خواهیم در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عالیشاه این بازی هم در لیست نیست، در فوتبال قرارداد معنا ندارد!

وی اضافه نمود: تیم ما به لحاظ سازماندهی بهتر و بهتر می گردد. هر چهار روز یک بازی داریم. غمگینانه و متأسفانه وقت کافی برای تمرین نداریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: شایان مصلح و احمد نورالهی را در ترکیب نداریم ولی تغییراتی را خواهیم داشت.

برانکو در مورد وضعیت امید عالیشاه گفت: امید خوب کار می نماید. او در لیست بازی با سایپا نیست ولی در بازی با ذوب آهن قطعاً در لیست خواهد بود.

خبرنگاری به برانکو گفت مدتی است شادابی همیشگی در چهره اش نیست که سرمربی پرسپولیس در واکنش به خبرنگاران لبخند زد. برانکو در ادامه گفت: شاید ظاهر من باطن را نشان نمی دهد ولی راحت هستم و احساس فشار نمی کنم. اما شاید به این خاطر که فاصله بازی ها کم است، فشار زیاد است. البته من خیلی سر حالم. حتی یک روز از بازیکنان به خاطر این مسئله ای که گفتید عذرخواهی کردم چون به طور فردی از آنها تمجید نکردم چرا که لیاقتش را دارند. شاید آنها فکر نموده اند که ناراحت و عصبانی هستم که اینطور نیست. من روی هر بازی تمرکز دارم.

برانکو اضافه نمود: مقابل الاهلی و پیکان راحت و ریلکس وارد بازی شدم چون به تیم اعتماد دارم ولی قول می دهم چهره ام هم بهتر گردد!

وی در مورد تقابلش با علی دایی توضیح داد: علی دایی برنده متولد شده است. همین خصوصیت باعث موفقیت او در زندگی شخصی و ورزشی شده است. وقتی تمرین داشتیم (در تیم ملی فوتبال) تا وقتی تیم او برنده نبود تمرین را قطع نمی کردیم. دایی الان هم همین خاصیت را به بازیکنانش منتقل می نماید. فرقی نمی نماید با هر تیمی که بازی داشته باشد سعی می نماید هجومی باشد. امیدوارم آمارمان را بهتر از قبل کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال تمدید قراردادش با این تیم در فصل بعد و نگرانی طرفداران از نبودنش هم صحبت کرد. خبرنگاری به برانکو گفت طرفداران در یک نظرسنجی ترجیح داده اند تیم به فینال آسیا نرود ولی برانکو در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد. سرمربی پرسپولیس هم پاسخ داد: خوشحالم طرفداران اینطور فکر می نمایند و این برایم تأیید بزرگی است. همه کوشش ما برای طرفداران است. امیدوارم فردا هم طرفداران به استادیوم بیایند و تمام وقت تشویق نمایند. هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم ولی در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد! هیچ وقت نمی دانید قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. مهمترین مسئله برایم این است که از کار کردن با بازیکنانم لذت می برم. اینکه یک، دو و یا شش ماه دیگر چه اتفاقی می افتد را نمی دانم. در فوتبال همه چیز سریع اتفاق می افتد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6084

به "عالیشاه این بازی هم در لیست نیست، در فوتبال قرارداد معنا ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه این بازی هم در لیست نیست، در فوتبال قرارداد معنا ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید