سیدجلال حسینی: حق پرسپولیس این نیست

به گزارش بلاگ پو، درست چند روز بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شرایط این تیم به بدترین شکل دنبال می گردد. آغاز دیرهنگام تمرینات و غیبت ستاره ها از یک سو، نامشخص بودن شرایط پرداختی مطالبات و احتمال کسر امتیاز و بسته ماندن پنجره جابجایی از سوی دیگر، تنها واژه بحران را در این تیم تعریف می نماید. سیدجلال حسینی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس می گوید: وقتی از بازی های سخت لیگ قهرمانان توانستیم با صعود به فینال خارج شویم، باید انتظار این را داشتیم که طرفداران و البته تیم در بهترین شرایط باشد. این یک اتفاق روشن و پیروز برای تیم بود اما اکنون شاهد شرایط متفاوتی هستیم.

سیدجلال حسینی: حق پرسپولیس این نیست

وی ادامه داد: ما طی چهار فصل اخیر، تا به امروز دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم و یک بار نیز در جمع چهار تیم حاضر بودیم. این اتفاق باید باعث می شد تا باشگاه به بهترین شکل به درآمدزایی می رسید. همین بازیکنان بهترین درآمدزایی را برای باشگاه داشتند. اصلا دلیل حضور در آسیا به جز افتخار و در کنار آن مگر درآمدزایی نیست؟ بازیکنان توانسته اند از این حیث بهترین درآمدزایی را داشته باشند اما الان همچنان مسائل پابرجاست. آقای برانکو زحمات زیادی برای این تیم کشیده و چرا باید این همه مدت هنوز مطالبات خودشان را دریافت نکنند و هر سری این ماجرا ادامه داشته باشد؟

کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگری از گلایه های خود می گوید: پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رسیده و اکنون درگیر مسائل اقتصادی و پرونده مطالبات است اما شرایط در دیگر باشگاه ها این شکلی نیست. این چه معنایی دارد؟ ما بازیکنان در کنار طرفدار هستیم. خودمان را جدا از آنها نمی دانیم و همانطور هم که دیدید در مسابقات سخت آسیایی علیرغم تمام مسائل و تفاوتی که با دیگر تیم ها داشتیم بازیکنان تا سر حد جان جنگیدند و خوشبختانه به فینال رسیدند. اما ماحصل آن چه شد که نه بازیکن و نه طرفدار نمی تواند از این افتخار و موفقیت لذت ببرد و شادمان باشد و بیشتر از قبل باید نگران مسائل و خطراتی که تیم را تهدید می نماید باشیم؟

سیدجلال حسینی با درخواست برای حل مسائل تیم گفت: پرسپولیس خودش درآمد داشته است. توانسته طی این مدت با حضور در آسیا بخش قابل توجهی منابع اقتصادی کسب کند و سوال همه ما این است که چرا با وجود صعود دوباره به فینال و موفقیت های قبلی آسیا، همچنان درگیر مسائل اقتصادی است. بار دیگر می گویم، ما در کنار طرفدار هستیم و برای تیم نگران هستیم و تنها خواسته ما توجه به این خطراتی است که پیش پای تیم قرار گرفته است و امیدواریم هر چه زودتر حل و رفع گردد.

مدافع باتجربه سرخ ها در بخش دیگری از صحبت هایش در این زمینه گفت: ما فقط می خواهیم صدای طرفدار و بازیکن در این شرایط شنیده گردد. ما روزهای بدتری هم داشتیم و ولی فقط جنگیدیم اما یک روز باید دیگر این ماجرا تمام گردد. چرا تا به امروز مسائل تیم رفع نشده و صدای بازیکن و طرفدار شنیده نشده است. این تنها خواسته ماست وگرنه همه شاهد هستند که در بحث فنی، هیچ کس کم نگذاشته و با بالاترین حد توان جنگیده است.

وی با اشاره به مسائل تیم گفت: الان این موضوع وجود دارد و فردا هم باید منتظر بحث و پرونده کالدرون و بودیمیر و ... باشیم. تا کی باید این مسائل ادامه داشته باشد؟ هر روز کام طرفدار با موضوعی تلخ گردد و کوشش و موفقیت تیم در سایه قرار گیرد. ما فقط دنبال یک جواب هستیم؛ کی مسائل حل می گردد و چرا برای حل کامل ماجرا کوششی که طرفدار انتظار دارد صورت نمی گیرد.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که گفته می گردد غیبت آنها در تمرین به دلیل عدم دریافت پاداش و آپشن هاست نیز گفت: اصلا. بعضی به دنبال ماهی دریافت از آب گل آلود هستند. ما فصلی که با آقای برانکو همه جام ها را گرفتیم من از احمد، سیامک، کمال، عالیشاه، انصاری و... خواستم که با توجه به شرایط باشگاه بین 30 تا 40 درصد تخفیف بدهند تا مسئله ای پیش نیاید. خوشبختانه خود بازیکنان هم خیلی زود پیش قدم شدند و با رضایت کامل و دلی این موضوع را انجام دادند. بهتر است کسی از این اوضاع و آب گل آلود ماهی نگیرد و حرف شدن و شکل دادن این شایعات اصلا درست نیست و بهتر است به جای اینکه بازیکن را روبروی طرفدار قرار دهند، این موضوع را بپذیرند که ما در کنار طرفدار هستیم و جواب آنها را بدهند. ما بازیکنانی هستیم که طی این مدت با همه مسائل و سختی ها و ... جنگیدیم. روبروی همه چیز قرار گرفتیم اما برای شادمانی طرفدار کوشش کردیم و این جواب و حق ما نیست. ما به کارمان و تمرین قطعا ادامه می دهیم و مثل همواره کوشش خواهیم کرد برای شادمانی بیشتر طرفدار. کاری که تا به امروز هم انجام دادیم. اما خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است. خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است و باز هم تکرار می کنم که خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است و بهتر است مسائل حل گردد و پاسخ روشنی به طرفدار داده گردد و حق بازیکنان و طرفدار این نیست.

منبع: ورزش سه

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36890

به "سیدجلال حسینی: حق پرسپولیس این نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: حق پرسپولیس این نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید