سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می گردد

به گزارش بلاگ پو، تهران-خبرنگاران- کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: شنبه (14 اردیبهشت) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می گردد.

سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می گردد

فریبا گودرزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرنگاران اضافه کرد: این سامانه شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق را به همراه خپاغ داشت.

وی اظهارداشت: امروز نیمه جنوبی کرمان، بخش های از خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهند داشت.

گودرزی ادامه داد: فردا دامنه های زاگرس مرکزی در استان هایی مانند لرستان، مرکزی، جنوب غرب کرمان، بعضی نقاط اصفهان و البرز مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

وی گفت: آدینه نیز آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و زنجان بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی خواهند داشت.

به گفته وی غرب سواحل خزر بارانی خواهد بود.

گودرزی اضافه کرد: طی سه روز آینده برای جنوب شرق سیستان و بلوچستان در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید پیش بینی شده است.

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: تا شنبه برای بیشتر نقاط کشور روند افزایشی دما پیش بینی شده است .

*تهران گرم می گردد

کارشناس ارشد سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز تهران 14 شد و بیشینه دمای امروز به 27 درجه می رسد که تا شنبه به 30 درجه خواهد رسید.

گودرزی اضافه کرد: شهرکرد با دمای صفر درجه و اهواز 37 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

علمی* 9014* 3063

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6736

به "سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید