رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو منتشر شد

به گزارش بلاگ پو، بعد از انتشار خبرهای مربوط به مشخصات این گوشی و حتی انتشار رندرهای لوازم جانبی آن، روز گذشته رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو منتشر شد که طراحی این گوشی و سه رنگ اصلی آن را تایید می نمایند.

رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو منتشر شد

با توجه به این تصاویر و اخباری که قبلا منتشر گردیده، می توانیم بگوییم که میت 20 پرو با بهره گیری از نمایشگر AMOLED خمیده 6.3 اینچی، مسیر جدیدترین پرچم داران سامسونگ را ادامه داده است. البته بر خلاف پرچم داران سامسونگ، این گوشی هواوی در دو طرف صفحه نمایش، از حاشیه های بسیار باریک و بریدگی نمایشگر نسبتا کوچکی بهره می برد. علاوه بر این، در بریدگی نمایشگر آن یک دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و سیستم تشخیص چهره قرار گرفته است. در ضمن باید به گزارش های مختلفی مبنی بر بهره گیری این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم اشاره کنیم.

با نگاه به پنل پشتی، می توانیم لبه های خمیده آن را ببینیم که منجر به خوش دست تر شدن این گوشی می گردد. علاوه بر این، چینش مربعی شکل دوربین سه گانه و فلش دو رنگ هم توجهات را به خود جلب می نماید. در کنار این موارد، مانند دیگر گوشی های پرچم دار هواوی، برند لایکا در پنل پشتی آن قابل مشاهده است.

از لحاظ سخت افزارهای داخلی، قلب تپنده این گوشی یک تراشه Kirin 980 است که حداقل 6 گیگابایت حافظه رم آن را همراهی می نماید. علاوه بر این می توانیم انتظار بهره گیری از 128 گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش هم داشته باشیم. انرژی این گوشی را هم یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می نماید. در نهایت باید خاطرنشان کنیم این گوشی از همان ابتدا مجهز به اندروید پای خواهد بود.

هواوی اعلام نموده که میت 20 پرو در کنار مدل معمولی این گوشی و هدفون بی سیم FreeBuds 2 Pro، در تاریخ 16 اکتبر (24 اکتبر) در لندن رسما معرفی می گردد. فروش این گوشی ها هم از سرانجام ماه اکتبر شروع خواهد شد و طبق این رندرهای رسمی، می توانیم انتظار ارائه آن در سه رنگ مشکی، آبی و گرگ ومیش را داشته باشیم. اگرچه، طبق برخی گزارش ها مدل سبزرنگ آن هم در حال ساخت است.

منبع: Phone Arena

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1862

به "رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی هواوی میت 20 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید