خداحافظی با پیت حلبی و جارو در قیرپاشی خیابان ها!

به گزارش بلاگ پو، مخترع گلستانی با اشاره به ساخت دستگاه قیرپاش سیار، گفت: این دستگاه در صرفه جویی قیر، کیفیت، سرعت و دقت بسیار موثر است.

خداحافظی با پیت حلبی و جارو در قیرپاشی خیابان ها!

مظفر رحیمی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش استان گلستان، اظهار کرد: این دستگاه مخصوص لکه گیری های کاسه ای از سطح شهر و اتوبان ها است. وی با اشاره به اینکه فرایند فنی و ثبت این اختراع یک سال به طول انجامید، اضافه نمود: این اختراع در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش دماوند خاوران برگزیده شد. رحیمی گفت: از این دستگاه می توان برای رنگ آمیزی پیاده روها و سمپاشی درختان نیز استفاده کرد. این مخترع گلستانی توضیح داد: بعد از ریختن قیر در داخل دستگاه و گرم شدن آن می توان هم با شلنگ و هم با استفاده از محورهای مخصوص حفاری آب و فاضلاب و گاز، قیرپاشی کرد. وی با اشاره به اینکه میزان حرارت قیر در این دستگاه تعیین می گردد، گفت: در حال حاضر برای لکه گیری های کاسه ای کوچک از پیت حلبی و جارو استفاده می گردد، به همین دلیل شاهدیم که بعد از مدتی چاله ها دوباره خالی می گردد. دستگاه قیرپاش در صرفه جویی قیر و افزایش کیفیت، سرعت و دقت قیرپاشی بسیار موثر است.

رحیمی در انتها یادآور شد: من در شهرداری گرگان کار می کنم. دیدم که زیبنده نیست با پیت حلبی و جارو در سطح شهر قیرپاشی کنیم. به همین منظور به فکر ساخت این دستگاه افتادم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3943

به "خداحافظی با پیت حلبی و جارو در قیرپاشی خیابان ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با پیت حلبی و جارو در قیرپاشی خیابان ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید