خبرنگاران 20 واحد صنفی استان سمنان پلمب شد

به گزارش بلاگ پو، سمنان- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 20 واحد صنفی به علت فعالیت غیرمجاز و مخالف مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در یک ماه گذشته در این استان پلمب شد.

خبرنگاران 20 واحد صنفی استان سمنان پلمب شد

سید مهدی برهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قهوه خانه ها و چایخانه ها بیشتر واحدهای پلمب شده غیرمجاز به فعالیت استان سمنان را شامل می شود.

وی با اشاره به بازرسی های مستمر و شبانه روزی از واحدهای صنفی استان سمنان، شرح داد: در این مدت، 150 واحد صنفی مشمول دریافت اخطار پلمب شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت بر رستوران ها با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده صرف غذا در این اماکن بدون چشم پوشی برخورد می شود.

وی تاکید کرد: واحدهای صنفی استان سمنان نکات بهداشتی و دستورالعمل های صادره برای مقابله با شیوع کرونا را رعایت می کنند اما شهروندان نیز باید نسبت به این مسائل حساس باشند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان یادآور شد: طرح بازدید و نظارت از واحدهای صنفی به صورت تلفیقی با سازمان صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در استان اجرا می شود.

استان 702 هزار نفری سمنان حدود 30 هزار واحد صنفی دارد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26910

به "خبرنگاران 20 واحد صنفی استان سمنان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 واحد صنفی استان سمنان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید