جریمه سنگین در انتظار استوکس ، فسخ بی دردسر برای پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مسئولان این باشگاه بابت فسخ قرارداد مهاجم جنجالی خود هیچ دغدغه ای ندارند.

جریمه سنگین در انتظار استوکس ، فسخ بی دردسر برای پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رابطه مهاجم ایرلندی سرخپوشان با پرسپولیس به نظر می رسد خیلی زودتر از حد تصور به سرانجام خود رسیده است. استوکس با وجود مرخصی یک روزه و سفر به امارات هنوز به ایران باز نگشته است و این در حالی است که سرمربی سرخپوشان به شدت نسبت به این اتفاق عصبانی است و حتی به مسئولان باشگاه اعلام کرده که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.

نکته مهم اینجاست که این بازیکن بعد از اینکه در دو روز گذشته در تمرینات پرسپولیس غیبت کرد و به ایران بازنگشت حالا گوشی خود را خاموش کرده است و جواب هیچ کس را نمی دهد. نکته مهم اینجاست که از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مسئولان این باشگاه بابت فسخ قرارداد مهاجم جنجالی خود هیچ دغدغه ای ندارند و حتی بابت این موضوع سود خواهند برد.

گویا در قرارداد این بازیکن بندی گنجانده شده که طبق آن استوکس در صورت بی انضباطی و فسخ قرارداد متعهد شده تا مبلغ سنگینی را به باشگاه بپردازد. به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظر بازگشت این بازیکن هستند تا در گمیته انضباطی حسابی از خجالت این بازیکن در بیایند

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20405

به "جریمه سنگین در انتظار استوکس ، فسخ بی دردسر برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه سنگین در انتظار استوکس ، فسخ بی دردسر برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید