توپ تمدید قرارداد با میلیچ در زمین مدیرعامل استقلال

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، هرویه میلیچ در فصل جاری حکایتی متفاوت از فصل گذشته با استقلالی ها دارد و تکلیف او برای ادامه همکاری با این تیم هنوز تعیین نشده است.

توپ تمدید قرارداد با میلیچ در زمین مدیرعامل استقلال

باوجود اینکه باید میلیچ را یکی از بازیکنان خارجی خوب در تاریخ باشگاه استقلال و یکی از بهترین های دو فصل اخیر فوتبال ایران دانست، اما وی در این فصل با فراز و نشیب هایی همراه بوده و حتی در یک مقطع 105 روزه هم از ترکیب این تیم کاملاً دور بود و بازی های زیادی را از دست داد.

این مدافع کروات که از سال پیش تا به امروز بارها علاقه اش به استقلال را نشان داده و با اینکه بارها امکان فسخ یکطرفه برای او وجود داش ته، دست به این کار نزده و طرفداران استقلال هم علاقه خاصی به او دارند، به شکل علنی و بارها آمادگی خودش را برای تمدید قرارداد با باشگاهش اعلام نموده که این مهم هنوز به وقوع نپیوسته است.

حجت نظری عضو و سخنگوی هیات مدیره استقلال در آخرین نشست خبری آنلاین خود در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در این رابطه صحبتهایی را بیان نمود که می توان روی آن تامل کرد.

هرویه میلیچ

این عضو هیات مدیره استقلال در این خصوص گفت: این مورد خیلی طولانی شده است. در باشگاه دو بخش سیاست گذاری و اجرا داریم که سیاست گذاری بر عهده هیات مدیره و اجرا بر عهده مدیر عامل است. ما در یکی از جلسات سال 99 هیات مدیره مصوب کرد که میلیچ به ایران برشود؛ بعد از آن آقای عبدیان مبلغ پیش پرداخت میلیچ را به باشگاه داد و هیات مدیره بستر را کاملاً برای تمدید قرارداد آماده کرد. امیدوارم آقای مددی به فرایند این کار سرعت ببخشد و کارهای نهایی انجام شود تا قرارداد این بازیکن را تمدید شده بدانیم.

در لابلای نکاتی که نظری در خصوص میلیچ عنوان می نماید، یک جمله کلیدی وجود دارد. نظری در بخشی از صحبتهایش با صراحت گفته: هیات مدیره هر کاری لازم بوده برای عقد قرارداد میلیچ انجام داده و بستر را فراهم نموده و سپس می گوید: انتظار داریم مدیرعامل باشگاه به فرایند این کار سرعت ببخشد.

برای تمدید قرارداد یک بازیکن با باشگاه، چهار رکن وجود دارد. رکن اول تمایل سرمربی به تمدید این بازیکن، رکن دوم رضایت بازیکن برای تمدید، رکن سوم آمادگی هیات مدیره و تامین مبلغ مورد احتیاج و رکن چهارم امور اجرایی عقد قرارداد که برعهده مدیرعامل است.

در خصوص میلیچ، این بازیکن با صراحت علاقه و آمادگی اش را برای تمدید اعلام نموده است. سخنگو و عضو هیات مدیره نیز به صراحت از آمادگی و تامین منابع لازم برای این منظور در یک نشست خبری رسمی صحبت کرد و تنها می ماند عملی کردن این موضوع که آن هم به مدیرعامل باشگاه باز می شود. یا به عبارتی در خصوص تمدید قرارداد میلیچ، توپ در زمین مدیرعامل باشگاه است؛ مگر آنکه فرهاد مجیدی با تمدید قرارداد او مخالف باشد که با توجه به کیفیت بازی، تجربه و اخلاق حرفه ای میلیچ، چنین چیزی بسیار بعید است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46554

به "توپ تمدید قرارداد با میلیچ در زمین مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ تمدید قرارداد با میلیچ در زمین مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید