توقیف 40 تاکسی متخلف در همدان

به گزارش بلاگ پو، معاون نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان گفت: از امروز تمامی ناوگان تاکسی شهر همدان فعال شدند، 35 تا 40 تاکسی متخلف به علت عدم رعایت تعداد سرنشینان و افزایش خودسرانه کرایه توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

توقیف 40 تاکسی متخلف در همدان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، محمدی اظهار کرد: در هفته های گذشته به علت بحث کرونا فقط 20 درصد از تاکسی های شهر همدان فعال بودند که این موضوع از امروز حل شده و تاکسی ها به فعالیت خود پرداختند.

وی توضیح داد: تمامی تاکسی هایی که درگذشته چهار سرنشین سوار می کردند در شرایط فعلی باید سه سرنشین سوار نمایند در غیر این صورت با رانندگان خاطی برخورد صورت می گیرد و تاکسی آن ها بدون تعارف توقیف خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان ادامه داد: طی روزهای گذشته نیز حدود 40 تاکسی به علت عدم رعایت قانون و افزایش خودسرانه کرایه توقیف شده است.

وی گفت: ون های شهر همدان نیز بعد از یک ماه تعطیلی کار خود را شروع نموده اند، خوشبختانه ون های همدان نکات بهداشتی را رعایت نموده اند و در حال حاضر هر ون با هفت سرنشین اقدام به جابه جایی مسافر می نماید.

محمدی از احتمال افزایش نرخ کرایه های تاکسی اطلاع داد و اعلام کرد: محتمل است در روزهای آینده نرخ کرایه های تاکسی 35 درصد افزایش یابد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان از شهروندان همدانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی بلافاصله با واحد شکایات تاکسیرانی همدان به شماره تلفن 32514242 تماس بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24242

به "توقیف 40 تاکسی متخلف در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 40 تاکسی متخلف در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید