توافق پشت پرده طارمی با اسپورتینگ!

به گزارش بلاگ پو، شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه دو باشگاه اسپورتینگ و ریوآوه به توافق رسیده اند تا تابستان سال جاری طارمی به تیم قدرتمند پرتغالی برود.

توافق پشت پرده طارمی با اسپورتینگ!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی تمریناتش را با تیم ریوآوه شروع کرد. احتمالاً به زودی هم لیگ پرتغال شروع می گردد تا او بتواند هنرنمایی اش را در زمین مسابقه شروع کند.

این بازیکن به خاطر درخشش در بازی های این تیم حالا پیشنهادات خوبی دریافت نموده است و حتی شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه دو باشگاه اسپورتینگ و ریوآوه به توافق رسیده اند تا تابستان سال جاری این بازیکن به تیم قدرتمند پرتغالی برود. طارمی، اما تصمیم گرفت این روزها پنهان کاری کند و فعلاً اطلاعاتی درباره تیم جدیدش ندهد. این روزها هرکس از مهدی درباره توافق پنهانی با اسپورتینگ سؤال می نماید، او پاسخی نمی دهد، چون دوست ندارد فعلاً درباره اش صحبت کند. ولی یک طرف ماجرا تا الان به طور کامل روشن شده است؛ اینکه مهدی قطعاً از ریوآوه خواهد رفت. او و باشگاهش در مذاکرات خود به توافق برای جدایی رسیده اند و سهم خود را از انتقال تا حدود زیادی روشن نموده اند. نیم فصل به خاطر مبهم بودن همین موضوعات طارمی در ریوآوه ماند و باشگاهش را تغییر نداد. در تابستان آینده ولی انتقال به شکلی خواهد بود که هم مهدی سود کند و هم باشگاه پرتغالی.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26132

به "توافق پشت پرده طارمی با اسپورتینگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق پشت پرده طارمی با اسپورتینگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید