تمدید تعلیق پروازها به انگلستان به دلیل کرونای انگلیسی تا 30 دی ماه، مسافری از مبدأ انگلیس به کشور نمی آید

به گزارش بلاگ پو، ابوالقاسم جلالی اظهارداشت: پیش از این و به درخواست وزارت بهداشت و دستور وزیر راه و شهرسازی پروازها بین ایران و انگلستان به دلیل شیوع کرونای انگلیسی از یکم دی ماه تا 14 دی ماه تعلیق شده بود.

تمدید تعلیق پروازها به انگلستان به دلیل کرونای انگلیسی تا 30 دی ماه، مسافری از مبدأ انگلیس به کشور نمی آید

وی افزود: در این راستا پروازی از تهران به لندن و بالعکس نداشتیم.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: پس از آنالیز های مجدد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعلیق پروازها بین تهران و لندن تا 30 دی ماه تمدید شد.

جلالی با بیان اینکه پرواز بین تهران و لندن پیش از این تعلیق، فقط توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شد، گفت: به شرکت های هواپیمایی خارجی هم تأکید شده است مسافر از مبدأ انگلیس در قالب پرواز کانکشنی به کشورمان نیاورند.

به دلیل شیوع کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در کشور انگلستان و بعضی کشورهای اروپایی بسیاری از کشورها حمل ونقل هوایی، زمینی و حتی ریلی خود را با انگلستان تعلیق نموده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: گردشبان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41195

به "تمدید تعلیق پروازها به انگلستان به دلیل کرونای انگلیسی تا 30 دی ماه، مسافری از مبدأ انگلیس به کشور نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تعلیق پروازها به انگلستان به دلیل کرونای انگلیسی تا 30 دی ماه، مسافری از مبدأ انگلیس به کشور نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید