تعویض پایه های حادثه دیده چوبی در بارندگی های اخیر

به گزارش بلاگ پو، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از اجرای عملیات تعویض پایه های حادثه دیده چوبی در بارندگی های اخیر اطلاع داد.

تعویض پایه های حادثه دیده چوبی در بارندگی های اخیر

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، نادر تمیمی اعلام کرد: در جریان بارندگی ها اوائل این هفته به دستگاه ترانسفورماتور توزیع، شبکه برق فشار ضعیف و متوسط و کلید های گازی مانوری برق خساراتی بالغ بر 150 میلیون تومان وارد نمود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اضافه نمود: عمده این خسارات در شهرستان های بوشهر و تنگستان بوده است هر چند خساراتی نیز در مابقی شهرستان ها و به خصوص شهرستان های شمالی استان گزارش شده است.

وی با اعلام اجرای عملیات تعویض پایه های حادثه دیده چوبی با تیر های بتونی شهر بوشهر در مسیر پلیس راه قدیم به سمت چغادک، توضیح داد: با وجود حجم خسارات وارد شده، اکیپ های عملیاتی ویژه این شرکت موفق شدند در کمترین زمان ممکن برق قطع شده برخی از مشترکان در سطح استان بوشهر را وصل نمایند.

تمیمی با اعلام این که اداره کل هواشناسی استان بوشهر نرم بارشی آبان ماه را از متوسط سالانه این ماه بیشتر پیش بینی نموده است، گفت: شرکت توزیع برق استان بوشهر در قالب چندین اکیپ عملیاتی ویژه، آماده مفابله با هرگونه بحرانی است.

وی ادامه داد: ایمن سازی سیم کشی های داخل منزل و نصب محافظ برای جلوگیری از آسیب به وسایل برقی خانگی می تواند راه حل مناسبی برای کاهش خاموشی در طول زمان بارندگی باشد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان نمود: تدابیر لازم برای افزایش پایداری شبکه های برق استان در برابر بارندگی اتخاذ شده و به دنبال این هستیم که اگر قطعی برقی نیز ایجاد گردد در کمترین زمان ممکن ضمن برطرف عیوب، مشکل بی برق مشترکین برطرف گردد.

تمیمی یادآور شد: سامانه 121 به شکل شبانه روزی آماده دریافت هرگونه شرایط ناایمن برای شبکه از جمله پارگی سیم، برخورد درخت با شبکه و سایر خرابی های احتمالی است.

م

آماده مقابله با بحرانی احتمالی هستیم

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2552

به "تعویض پایه های حادثه دیده چوبی در بارندگی های اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض پایه های حادثه دیده چوبی در بارندگی های اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید