تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به مدت یک ماه تمدید شد

به گزارش بلاگ پو، تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به منظور تکمیل پروژه سامان دهی اموال موزه به مدت یک ماه تمدید شد.

تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به مدت یک ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، سید رحمت الله رئوف حنان مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با اعلام این خبر گفت: پروژه مرمتی و ساماندهی اموال موزه کوشک احمدشاهی از 17 شهریور ماه امسال شروع شده و طبق زمان بندی و برنامه ریزی صورت گرفته این تعطیلی تا 17 آبان ماه ادامه دارد.

او ادامه داد: عمارت کوشک احمدشاهی اواخر دوره قاجار برای خوابگاه ییلاقی احمدشاه در میان باغ نیاوران با مساحتی بالغ بر 800 مترمربع در دو طبقه با سقف شیروانی بنا شد. از ویژگی های عمده این بنا تزئینات و نمای آجری به کار رفته در سرتاسر نمای بیرونی آن است. این عمارت در دوره پهلوی دوم پس از مرمت و تغییر مبلمان داخلی به عنوان محل سکونت رضا پهلوی مورد استفاده نهاده شد.

علاقه مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می توانند در شش ماهه دوم سال همه روزه از ساعت 8 تا 16 به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه نمایند و این مجموعه تا ساعت 17 فعال است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2186

به "تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به مدت یک ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی موزه کوشک احمدشاهی به مدت یک ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید