تاثیر غیبت شجاع بر دفاع پرسپولیس: آشفتگی

به گزارش بلاگ پو، در حالی که پرسپولیس در حضور شجاع خلیل زاده خیلی سخت به حریفان اجازه شوت زنی می دهد، در این بازی پریرا سه شوت به سمت دروازه زد، یک موقعیت ساخت و چهار مرتبه هم با خطا متوقفش کردند.

تاثیر غیبت شجاع بر دفاع پرسپولیس: آشفتگی

در روزی که فولادی ها بارها مدافعان پرسپولیس را به دردسر انداختند، جای خالی شجاع به وضوح حس می شد. مدافعی که با فعالیت بالا، خیلی از خطرها را پیش از اینکه جدی شوند و شکل بگیرند، دفع می نماید. شجاع در هر مسابقه از این فصل به طور میانگین بیش از 76 لمس توپ داشته. در حالی که سیدجلال حسینی و محمد نادری در بازی با فولاد 61 و 63 لمس توپ داشتند و در همه آیتم های دفاعی از استاندار شجاع پایین تر ظاهر شدند.

غیبت شجاع این فرصت را به تنها مهاجم فولاد داده بود که آزادنه مقابل مدافعان پرسپولیس صاحب توپ گردد. نمونه شفاف این اتفاق، در دقیقه 33 مسابقه رخ داد. جایی که پریرا صاحب توپ شد و سیدجلال و نادری برای پس دریافت توپ به او نزدیک شدند ولی نتوانستند مانعش شوند و این بازیکن جدی ترین موقعیت بازی را برای میرزایی خلق کرد.

در حالی که پرسپولیس در حضور شجاع خلیل زاده خیلی سخت به حریفان اجازه شوت زنی می دهد، در این بازی پریرا سه شوت به سمت دروازه زد، یک موقعیت ساخت و چهار مرتبه هم با خطا متوقفش کردند.

11 - 180

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4584

به "تاثیر غیبت شجاع بر دفاع پرسپولیس: آشفتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر غیبت شجاع بر دفاع پرسپولیس: آشفتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید