بهاروند: سازمان لیگ در اتفاقات اهواز یک هزارم هم مقصر نبود، محرومیت فتاحی باید رسماً اعلام گردد

به گزارش بلاگ پو، حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ گفت: ما مقصر نبودیم و چهار بار شرایط برای نشستن تماشاگران داماش در استادیوم فراهم شد، اما در نهایت آنها پیروز به ورود نشدند.

بهاروند: سازمان لیگ در اتفاقات اهواز یک هزارم هم مقصر نبود، محرومیت فتاحی باید رسماً اعلام گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, حیدر بهاروند در رابطه به حواشی پیش از شروع دیدار پرسپولیس و داماش در فینال جام حذفی گفت: رسانه ها شاهد بودند که چه کسانی مقصر بودند و ما قطعاً این مسائل را گزارش خواهیم کرد. ما مقصر نبودیم و شما بهتر از همه می دانید چهار بار شرایط برای نشستن تماشاگران داماش در استادیوم فراهم شد، اما در نهایت آنها پیروز به ورود نشدند.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ در اتفاقات فینال جام حذفی یک هزارم هم مقصر نبود، ادامه داد: بحث امنیتی به ما مربوط نیست و ما مسئول امنیتی نیستیم. قطعاً اتفاقات اتفاق افتاده را گزارش می کنیم. متأسفانه میثاقی در برنامه شبکه سه یکطرفه قضاوت می نماید. متأسفانه او جایگاهش این نیست که اینجا نشسته است و باید حد خودش را بداند و اگر انتقاد می نماید باید انتقاد واقعی بکند. اتفاقی که افتاد ربطی به سازمان لیگ نداشت. ما می توانستیم بازی را تعطیل کنیم، اما به دلیل اینکه طرفداران کیلومتر ها راه آمده بودند به احترام آنها این کار را نکردیم.

رئیس سازمان لیگ درباره اینکه فتاحی از فعالیت های فوتبالی محروم و او و طالقانی نیز به کمیته اخلاق معرفی شده اند, توضیح داد: از این موضوع اطلاعی ندارم و از موضع رسمی اعلام نشده است. به من باید کتبی به وسیله دبیرکل اعلام گردد و من این را فقط در اخبار شنیدیم.

بهاروند درباره اینکه چرا بازی فینال در استادیوم فولاد خوزسنان برگزار گردید, یادآور شد: ما چند گزینه برای برگزاری این بازی داشتیم، اما عزم مان این بود به حرمت شهدا و خرمشهر این بازی در خوزستان بماند. اینجا نیز گفتند که صفر تا صد امنیت را فراهم می نمایند, آن هم در استادیومی که بهترین استادیوم ایران است، اما واقعاً امنیت وجود نداشت.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7665

به "بهاروند: سازمان لیگ در اتفاقات اهواز یک هزارم هم مقصر نبود، محرومیت فتاحی باید رسماً اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند: سازمان لیگ در اتفاقات اهواز یک هزارم هم مقصر نبود، محرومیت فتاحی باید رسماً اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید