اگر هوس بستنی کردید، این مکان ها را نباید فراموش کنید!

به گزارش بلاگ پو، کمتر کسی را می توان در دنیا پیدا کرد که از بستنی و چشیدن مزه های مختلف آن متنفر و بیزار باشد! بستنی همواره از دیرباز مورد توجه و استقبال عموم مردم دنیا قرار داشته و هنوز نیز دارد. امروزه، صنعت بستنی فروشی از گستردگی غیر قابل انکاری برخوردار شده و دیگر بستنی ها تنها به یک شکل و اندازه فراوری نمی شوند و دارای انواع و اقسام گوناگونی با رنگ ها و مزه های متنوع هستند. همانطور که شما نیز از آن آگاه هستید، چندی پیش محققان دریافتند که خوردن بستنی سبب دوری از بیماری های روحی نظیر افسردگی و ناراحتی خواهد شد. پس، بهتر است همواره سعی کنید به اندازه کافی، یعنی نه افراط کنید و نه تفریط از این خوراکی های سرد و خوشمزه که عموما می توانند دسرهای فوق العاده ای برای بعد از وعده های اصلی غذا نیز محسوب شوند، استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم چنانچه از هواداران پروپاقرص بستنی در پایتخت هستید، حتما در ادامه مطلب معروف ترین بستنی فروشی های تهران با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید تا با تعدادی از بهترین بستنی فروشی های تهران بیبش از پیش آشنایی پیدا کنید.

اگر هوس بستنی کردید، این مکان ها را نباید فراموش کنید!

بستنی فروشی ایلیو

ایلیو نام یکی از معروف ترین بستنی فروشی های تهران بوده که بی اغراق، هم از متدهای جدید برای تهیه بستنی های خاص خود استفاده می نماید و هم نیم نگاهی به دستور فراوری بستنی ها در گذشته دارد. در این بستنی فروشی شما می توانید با بستنی های چوبی (پاپسیکل)، سافت جلاتو و جلاتو روبرو شوید و هر یک از مزه هایی که به دنبال آن هستید را در این بستنی فروشی پیدا کنید. جالب است بدانید که در شهر تهران با توجه به ازدیاد جمعیت، شما با بستنی فروشی های گوناگونی می توانید روبرو شوید که همه آنان در یک رده کیفی قرار داده می شوند و در این بین، تنها بستنی فروشی هایی همچون ایلیو هستند که با بهره گیری از خلاقیت و همچنین ابزارهای روز جهان سعی در ابداع بستنی های مختلف دارند. محبوب ترین مزه بستنی های این مکان تعلق به طعم های شکلاتی، خامه ای و شیری دارند

آدرس بستنی فروشی ایلیو: خیابان فرشته - ابتدای خیابان بوسنی هرزگوین - مجتمع ملل مال - طبقه 4

بستنی فروشی یوگوبری

آنطور که بستنی بازها می گویند، یوگوبری یک برند بستنی است که به کشور برزیل تعلق داشته و امروزه، با توجه به نوع بستنی های خود که اغلبشان رژیمی و فاقد کالری، قند و چربی اضافه هستند در تمام ایران و بخصوص در پایتخت نیز دارای چند شعبه مختلف هست. یکی از خلاقانه ترین بستنی هایی که شما می توانید در شعب یوگوبری با آن رو به رو شوید، ماست بستنی هایی است که هم رژیمی اند و هم می توان آن ها را در کنار میوه ای، خشکبار و یا حتی اسمارتیرهای رنگی قرار داد و سپس نوش جان کرد. ماست بستنی های یوگوبری قیطریه امروزه از هواداران زیادی برخوردار شده و آنطور که انتظار می رود باید منتظر خبرهای جدیدی از خلاقیت های نوین این برند زنجیره ای که یکی از معروف ترین بستنی فروشی های تهران بوده، در عرصه تهیه و توزیع بستنی باشیم.

آدرس بستنی فروشی یوگوبری: بلوار قیطریه - مقابل پارک قیطریه

شماره تلفن بستنی فروشی یوگوبری: 22697922-021

بستنی فروشی بن رول

خیلی احتیاج به شرح در مورد این بستنی فروشی نیست. بن رول همانطور که از نامش نیز کاملا مشهود بوده، مکانی است که شما می توانید در آن با یکی از جدیدترین مدل های بستنی یعنی بستنی های رولی روبرو شوید و هر یک از طعم های فوق العاده آن را که می خواهید، سفارش و نوش جان کنید. از نکات قابل توجه در مورد بستنی فروشی بن رول که بصورت تخصصی تنها از 2 شعبه در سطح کلانشهر تهران برخوردار بوده، باید به تهیه کردن بستنی های رولی درست در پیش چشمان شما مشتریان عزیز اشاره نمود تا هم شما عزیزان شاهد تمیزی فضای کاری این بستنی فروشی باشید و هم با هنر تهیه بستنی های رولی از نزدیک آشنایی پیدا کنید.

آدرس و شماره تلفن بستنی فروشی بن رول (شعبه اصلی): اندرزگو - حدفاصل بلوار کاوه و قیطریه - جنب بلوچ شمالی | 22233304-021

آدرس و شماره تلفن بستنی فروشی بن رول (شعبه دو): اقدسیه (موحد دانش) - آواسنتر - طبقه همکف | 26455173-021

بستنی فروشی چیمنی

چیمنی بستنی یک شیرینی سیر نماینده با نانی مخصوص در مجارستان و سایر کشورهای نزدیک به آن بوده که از هواداران بیشماری نیز برخوردار است. در ایران به این نوع بستنی مجارستانی آنقدر بستنی نون پیچ گفته شده که دیگر کاملا اسم اصلی آن از یادها رفته است. مجارستانی ها عمدتا یا از این بستنی بصورت جداگانه استفاده و یا اینکه نان خوشمزه آن را همراه با یک فنجان قهوه و سایر نوشیدنی های گرم میل می نمایند. منتها، از زمانیکه این نوع بستنی نانی به کشورمان وارد شده، خلاقیت بستنی فروشی های ایران باعث ایجاد تغییر و تحولاتی هرچند اندک ولی حائز اهمیت در این نوع بستنی مجارستانی شده و آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین بستنی های مردم ایران خصوصا برای تهرانی ها نموده است. در حال حاضر، با اینکه تعداد بستنی فروشی های چیمنی روبه افزایش است، اما بد نیست بدانید که در ابتدا برند چیمنی تنها از 2 شعبه در شهر تهران برخوردار بود که اولی در خیابان ستارخان بدون فضای نشستن برای مشتریان قرار داشت و دومی نیز در سعادت آباد با ایجاد فضایی جهت نشستن مردم تاسیس شد و به همین خاطر، ما نیز در بخش معروف ترین بستنی فروشی های تهران تنها به معرفی بستنی فروشی چیمنی (سعادت آباد) پرداخته ایم.

آدرس بستنی فروشی چیمنی (شعبه سعادت آباد): سعادت آباد - سرو - بخشایش - جنب بهار سوم

شماره تلفن بستنی فروشی چیمنی (شعبه سعادت آباد): 22076901-021

بستنی فروشی ریبار

بی تردید یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران که از مشتریان ثابت و پروپاقرصی نیز برخوردار شده، بستنی فروشی یا بهتر است بگوئیم کافه بستنی ریبار بحساب می آید! در این مجموعه، شما با بستنی های روبرو خواهید شد که انصافا منحصر بفرد هستند و تنها در جایی مثل ریبار می توان با آن ها رو به رو شد و از چشیدن مزه های جادویی نهایت لذت را برد. بستنی فروشی ریبار از جمله بستنی فروش های تهران بوده که برای اولین بار، شروع به تهیه انواع بستنی های چوبی یخی در طعم های مختلف کرد و بعدها با گذر زمان و کسب مهارت های بیشتر، پیروز به خلق بستنی های متنوع با مزه هایی نظیر چای لاهیچان، انار گلپر، بیسکوئیت مادر نمود. تمام بستنی های این مجموعه به شکل چشم نواز و دلربایی تزئین و در ظرفی مناسب با دورچینی زیبا برای شما مشتریان عزیز سرو خواهند شد.

آدرس بستنی فروشی ریبار: شهرک غرب - بلوار دریای شرقی - خیابان موج - بعد از توحید چهارم - نبش رستوران ترنج

شماره تلفن بستنی فروشی ریبار: 88088889-021

بستنی فروشی سن مارکو

اگر در شهر تهران به دنبال بستنی فروشی بودید که شما را میهمان بهترین جلاتوی عمرتان کند، حتما سری به بستنی فروشی سن مارکو بزنید که قطعا پشیمان نخواهید شد. سن مارکو یکی از قدیمی ترین فروشندگان بستنی های جلاتو یا ژلاتو در پایتخت بوده که از همان ابتدا در منطقه قیطریه قرار داشته و همواره نیز صف مشتریانش طولانی تر از ساعت فعالیت آن بوده که این نشان از کیفیت بالای بستنی های ایتالیایی آن دارد. شاید بد نباشد، بدانید که بستنی فروشی سن مارکو همواره به دنبال ایجاد مزه های جدید برای جلاتوهای خود بوده و در بین تمام بستنی های آن نیز بستنی موهیتو و همچنین بستنی با طعم پسته از هواداران بیشتری برخوردار هستند.

آدرس بستنی فروشی سن مارکو: قیطریه - بلوار 35 متری قیطریه - نبش کوچه شب تاب - شماره 93

شماره تلفن بستنی فروشی سن مارکو: 22238108-021

بستنی فروشی کاردک

کاردک نیز نام یکی دیگر از بهترین بستنی فروشی های تهران بوده که در تهیه و سرو انواع انواع رول بستنی از مهارت و صد البته شهرت بالایی نیز برخوردار است. لحظات حضور شما در این بستنی فروشی به 2 بخش مرتبط با هم تقسیم می شوند؛ بخش اول، تماشای هنر فرد درست نماینده بستنی بوده که با مهارت و سرعت خاصی شروع به ریختن مواد بر روی میز و سپس ترکیب آن ها برای ساخت یک بستنی خوشمزه با استفاده از کاردک های مخصوص می نماید و بخش دوم، تزئین همان بستنی برای میل کردن شما با انواع دانه های غذایی، اسمارتیز، سس های شکلاتی است. ناگفته نماند که از این بستنی در جهان به عنوان بستنی تایلندی نیز یاد می گردد.

شعبه اول بستنی فروشی کاردک: سعادت آباد - رویال سنتر

شعبه دوم بستنی فروشی کاردک: اکباتان - مگامال

بستنی فروشی اکبر مشتی ملایری

بی تردید بستنی فروشی اکبر مشتی ملایری، قدیمی ترین بستنی فروشی تهران و حتی ایران بوده که از سال 1318 شمسی فعالیت بستنی سازی خود را شروع و به قدری در کارش به شهرت و مهارت دست پیدا کرد که حتی در شهرهایی همچون لس آنجلس و پاریس نیز حسابی معروف شد. در مورد مشهور بودن این بستنی فروشی تهرانی همین بس که نامی از آن در نسخه فارسی کتاب Lonely Planet آورده شده و تمام توریست ها و گردشگران خارجی را به خوردن یک بستنی سنتی و اصیل ایرانی در این مکان بشارت داده است! راز پیروزیت بیش از 70 سالگی این بستنی فروشی استفاده از شیر باکیفیت، زعفران اصل، گلاب ناب و همچنین استفاده از مغزهای باکیفیت بوده که سبب ایجاد یک بستنی زعفرانی اورجینال برای شما مشتریان عزیز خواهد شد. امروزه، بستنی فروشی های زیادی هستند که ادعای بهترین بودن در مورد فراوری بستنی های سنتی و زعفرانی ایرانی را دارند، اما بدون شک این تنها اکبر مشتی ملایری است که می تواند شما را با بهترین بستنی سنتی عمرتان روبرو کند و تبدیل به پاتوقی برای دورهمی های خانوادگی و همچنین محبت آمیز شما گردد.

آدرس بستنی فروشی اکبر مشتی ملایری: تجریش - خیابان شهرداری - نرسیده به خیابان ناهید

شماره تلفن بستنی فروشی اکبر مشتی ملایری: 22739124-021

بستنی فروشی عمو بیوک

عمو بیوک نام یکی از بهترین بستنی فروشی های تهران بوده که در مقایسه با سایر بستنی فروشی هایی که در این مطلب به آن ها پرداخته ایم، به مراتب از معروفیت کمتری برخوردار بوده و اغلب تنها مردم و رهگذران خیابان ستارخان هستند که با آن رو به رو می شوند و خود را میهمان یکی از معجون ها یا بستنی های میوه ای آن می نمایند. عمو بیوک در حال حاضر بهترین بستنی فروشی برای خوردن چند اسکوپ از بستنی های ایتالیایی در شهر تهران بوده که البته این اسکوپ ها از طعم ها و مزه های مختلفی نیز برخوردار بوده و دست شما در انتخاب کاملا باز است. ناگفته نماند عمو بیوک یک راننده مسابقات اتومبیلرانی در سطح حرفه ای نیز به شمار می آید.

آدرس بستنی فروشی عمو بیوک: ستارخان - نبش کوثر دوم - مقابل بانک صادرات - شماره 52

شماره تلفن بستنی فروشی عمو بیوک: 66438641-021

بستنی فروشی سال سال

سال سال نام یک برند بستنی فروشی دوست داشتنی در محدوده بام تهران بوده که صاحب امتیاز آن کسی نیست جز یکی از شناخته شده ترین شخصیت های فعال در حوزه آبمیوه و بستنی؛ یعنی جناب آقای بابک بختیاری که پایه ریز آیس پک در کشورمان است. سل سال یکی از موثرترین برندهای بستنی در جهت تهیه و توزیع و همچنین آشنایی مردم با ماست بستنی در پایتخت بحساب می آید که همچون سایر بستنی فروشی های شهر تهران، ماست بستنی را بصورت کیلویی به فروش می رساند و این شما هستید که باید یک ظرف را برداشته و مطابق با میل و سلیقه خود آن را پر از ماسیت بستنی کنید و در سرانجام قیمتش را بپردازید.

آدرس بستنی فروشی سال سال: سعادت آباد - بالاتر از میدان کاج - حدفاصل خیابان چهارم و ششم - شماره 141

شماره تلفن بستنی فروشی سال سال: 22378315-021

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13150

به "اگر هوس بستنی کردید، این مکان ها را نباید فراموش کنید!" امتیاز دهید

2 کاربر به "اگر هوس بستنی کردید، این مکان ها را نباید فراموش کنید!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر هوس بستنی کردید، این مکان ها را نباید فراموش کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید