انصراف نوئرت از نامزدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل

به گزارش بلاگ پو، وزارت خارجه آمریکا از انصراف هیتر نوئرت نامزد مورد نظر رئیس جمهور ایالات متحده برای احراز پست نماینده این کشور در سازمان ملل خبر داده است.

انصراف نوئرت از نامزدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا روز شنبه گفت: هیتر نوئرت سخنگوی وزارت خارجه از نامزدی پست نماینده ایالات متحده در سازمان ملل انصراف داده است.

این گزارش اضافه نمود: وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام نموده است که امروز هیتر نوئرت از نامزدی پست نماینده آمریکا در سازمان ملل کناره گیری نموده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به زودی در ارتباط با معرفی یک نامزد برای احراز پست نماینده ایالات متحده در سازمان ملل، بیانیه ای صادر خواهد نمود.

نوئرت با انتشار بیانیه ای تاکید نمود: طی دو ماه گذشته درگیر مسائل خانوادگی بوده ام و این به نفع خانواده من است که از قبول این پست انصراف دهم.

نیکی هیلی نماینده فعلی آمریکا در سازمان ملل پیش از این از استعفای خود از این پست خبر داده است. دولت ترامپ قصد داشت نوئرت را به عنوان نامزد مورد نظر خود برای این پست معرفی کند.

نوئرت پیش از این به عنوان خبرنگار و مجری در شبکه های ای بی سی نیوز و فاکس نیوز فعالیت نموده است.

با این حال بسیاری از مقام ها و نمایندگان آمریکایی از جمله میزی هیرونو سناتور دموکرات بر این باور هستند که نوئرت فاقد تجربه دیپلماتیک کافی برای احراز پست نماینده ایالات متحده در سازمان ملل است.

انتهای یپام،

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4677

به "انصراف نوئرت از نامزدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف نوئرت از نامزدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید