التهاباتی که از نیمکت ها نشأت می گرفت، سکوهای آرام نقش دنیا

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، حواشی دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور به توضیح زیر است:

التهاباتی که از نیمکت ها نشأت می گرفت، سکوهای آرام نقش دنیا

در دقیقه 20 مسابقه توپ بازیکنان سپاهان وارد دروازه تیم پرسپولیس شد اما این گل از سوی داور مسابقه آفساید تشخیص داده شد و این موضوع اعتراض طرفداران سپاهان را به دنبال داشت.

طرفداران تیم سپاهان در دقیقه 20 مسابقه نور فلشر گوشی های موبایل خود را روشن نموده و به تشویق تیم خود پرداختند.

طرفداران پرسپولیس نیز در دقیقه 26 مسابقه با نور گوشی های خود به تشویق پرسپولیس پرداختند.

گزارشگر بازی در طول مسابقه به اشتباه اعلام نمود که امروز یک روز بین التعطیل به حساب می آید که اینگونه نیست! پ

تکه هایی از چمن زمین استادیوم نقش دنیا در طول بازی با قدم های بازیکنان کنده می شد که گفته می گردد به دلیل گرمای هواست. این موضوع در ابتدای فصل نیز مورد اعتراض قلعه نویی واقع شده بود.

طرفداران تیم پرسپولیس امروز به توصیه های مسئولان بازی گوش فرا داده و در استادیوم نقش دنیا حاضر نشده بودند به گونه ای که گفته می شد نزدیک به 10 درصد از سکوهای استادیوم نقش دنیا در اختیار آنها نهاده شد.

تلویزیون بازی امروز چندین بار صحنه گل مردود تیم سپاهان که به دلیل آفساید مردود اعلام شد را از زاویه های مختلف نشان می داد.

زاهدی فر، داور مسابقه در دقیقه 39 مسابقه به دلیل برخورد شجاع خلیل زاده با سیاوش یزدانی به او کارت زرد نشان داد که این مسئله با اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس روبرو شد.

رفتارهای شجاع خلیل زاده در این مسابقه و برخوردهایش با سیاوش یزدانی مورد اعتراض طرفداران سپاهان واقع شد و این طرفداران نسبت به رفتارهای او شعار سر دادند.

بر خلاف برانکو ایوانکوویچ که در این مسابقه از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود و بعداً به صورت ایستاده بازی را دنبال کرد، امیر قلعه نویی از ابتدا با حساسیت در کنار زمین مشغول راهنمایی بازیکنانش بود.

در چند صحنه کادر فنی پرسپولیس نسبت به رفتارهای بازیکنان پرسپولیس و قضاوت داوری اعتراض کردند که این موضوع با وساطت داور چهارم ختم به خیر شد.

بر خلاف دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در استادیوم آزادی که به دلیل مدیریت نامناسب سکوهای استادیوم، مسائل قابل توجهی در سکوهای استادیوم به وجود آمده بود، این بازی از ابتدا با آرامش خاصی شروع شد و با وجود تهدیدهایی که در فضای مجازی می شد، شاهد درگیری خاصی در سکوهای بازی قبل از شروع بازی و در نیمه نخست نبودیم.

نیمکت تیم پرسپولیس تهران در طول مسابقه جو ناآرامی را دنبال می کرد و به صورت ایستاده بازی را تماشا می کرد و فریادهای بسیاری بر سر داور مسابقه بر زبان می آورد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی با عصبانیت بسیاری با ناظر بازی صحبت می کرد و پس از آن نیمکت تیم پرسپولیس نیز به شدت نسبت به قضاوت داور اعتراض می کردند. بلافاصله بعد از این موضوع شعار طرفداران پرسپولیس و به تبع آن شعار سپاهانی ها و التهاب جو استادیوم شروع شد.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم سپاهان در طول مسابقه و هنگام شعار طرفداران سپاهان با دستان خود از آنها خواست که شعار سر ندهند و در کوشش بود که جو استادیوم را آرام کند.

در طول دقایق انتهای نیمه نخست بازی، جو درون زمین رو به التهاب پیش می رفت و این موضوع با کارت زردهای داور مسابقه و سوت های پیاپی کنترل شد.

این بازی در نیمه نخست بازی با نتیجه تساوی بدون گل به انتها رسید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7561

به "التهاباتی که از نیمکت ها نشأت می گرفت، سکوهای آرام نقش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "التهاباتی که از نیمکت ها نشأت می گرفت، سکوهای آرام نقش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید