آلگری: اینتر و رم رقبای اصلی ما برای فتح اسکودتو هستند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی یوونتوس پس از کسب اولین پیروزی در فصل جدید کالچو از جالوروسی و نراتزوری به عنوان رقبای اصلی شاگردانش در جهت کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا نام برد.

آلگری: اینتر و رم رقبای اصلی ما برای فتح اسکودتو هستند

به گزارش خبرنگاران، طلسم سه هفته ای تیم فوتبال یوونتوس برای کسب پیروزی در فصل جدید سری A، یکشنبه شب در بازی خارج از خانه برابر جنوا شکست و بانوی پیر اولین پیروزی خود را با نتیجه 2 بر صفر کسب کرد.

با وجود این پیروزی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس که در ثبت اولین پیروزی تیمش در این فصل کالچو چاشنی شانس هم تأثیرگذار بود، با اشاره به پیروزی اخیر شاگردانش در خانه منچسترسیتی (در لیگ قهرمانان اروپا) گفت: نتیجه بازی ما برابر منچسترسیتی حتی اگر جنوا را شکست نمی دادیم، هرگز شانسی نبود. ما بازی را با احتیاط و دفاعی منظم بردیم اما می توانستیم بهتر از این کار کنیم، به خصوص زمانی که جنوا 10 نفره شد (دقیقه 44). پیروزی مهمی کسب نموده ایم و حالا کوشش می کنیم که به جمع سه تیم صدر جدولی برسیم.

آلگری ادامه داد: در این بازی موقعیت های گلزنی مهمی خلق کردیم اما آنها را به هدر دادیم، چون پاس های آخرمان بد بودند. بازی ما احتیاج به پیشرفت دارد. ما در تیم مان 10 بازیکن جدید داریم و نمی توانم از آنها انتظار داشته باشم که تمام ذهن شان درگیر حمله باشد. بسته نگه داشتن دروازه در این بازی مهم بود. ما این کار را از زمان بازی سوپرجام ایتالیا برابر لاتزیو انجام نداده بودیم.

در جریان بازی با جنوا آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یووه لنگ لنگان مجبور به ترک میدان شد. آلگری درباره شرایط موراتا گفت: او کمی درد داشت. باید دید مشکلش چه بوده است. جای نگرانی نیست، چون ما سیمونه زازا و پائولو دیبالا را برای خط حمله داریم. یوونتوس به بازیکنانی احتیاج دارد که آماده قربانی کردن خودشان برای تیم باشند. مشکل موراتا از ناحیه شکم بود که کمی عجیب است. ماریو ماندزوکیچ هم از ناحیه کمر دچار گرفتگی شد. خوشبختانه ما مهاجمان زیادی داریم و سایرین می توانند بازی کند.

سرمربی یوونتوس در ادامه از اینتر، صدرنشین حال حاضر جدول رده بندی سری A که هر چهار بازی اش را در این فصل برده به عنوان مدعی قهرمانی نام برد و از این تیم و رم به عنوان رقبای اصلی بانوی پیر در جهت کسب اسکودتو یاد کرد.

آلگری در این خصوص بیان کرد: اینتر در کنار رم و یوونتوس اولین کاندیداهای قهرمانی هستند. برنده اسکودتو را جدول مشخص می نماید و الان جدول می گوید که اینتر چهار بازی اش را برده است. اینتری ها خوب کار می نمایند اما الان برای حرف زدن درباره فتح اسکودتو غیرمنطقی است. بیایید واقع بین باشیم. اینتر تیمی منسجم است اما ما هم پا پس نخواهیم کشید. رودی گارسیا (سرمربی رم) هم دارد کارهایی عکس کارهایش در فصل گذشته انجام می دهد. واقعیت این است که الان اینتر اول است و بخت قهرمانی و رم هم دارد برای کسب این افتخار می جنگد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17197

به "آلگری: اینتر و رم رقبای اصلی ما برای فتح اسکودتو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: اینتر و رم رقبای اصلی ما برای فتح اسکودتو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید