آلوز: من تاریخ انقضاء ندارم

به گزارش بلاگ پو، تهران - خبرنگاران - دنی آلوز دفاع راست تیم ملی برزیل و باشگاه پاری سن ژرمن ضمن ابراز امیدواری از حضور در جام دنیای 2022 قطر و بالا بردن جام قهرمانی در قطر، گفت: من تاریخ انقضاء ندارم و هدفم رسیدن به قطر و مبارزه برای فتح عنوان قهرمانی دنیا است.

آلوز: من تاریخ انقضاء ندارم

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه نوشت: دنی آلوز بازیکن تیم ملی برزیل، به دلیل مصدومیت، آنچه را که به نظر آخرین فرصت وی برای افتخار آفرینی در عرصه بین المللی محسوب می شد از دست داد؛ این در حالی است که ملی پوش سلسائو ظاهرا با رویای بالا بردن جام قهرمانی دنیا در قطر ترغیب شده است.

آلوز در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: من تاریخ انقضاء ندارم و بدنم پاسخ روشنی به این ادعا است؛ زمانی که حس کنم دیگر قادر به رقابت نیستم و ذهنم مرا کمک نمی کند، آن لحظه زمان دست کشیدن از فوتبال است.

وی ادامه داد: اما تنها چیزی که می دانم این است که قصد دارم جام دنیای 2022 را امتحان کنم و هدفم مبارزه برای رسیدن به قطر است؛ بی شک کلید قهرمانی را ندارم اما کوشش خود را خواهم کرد.

آلوز تقریبا در فاصله یک ماه مانده تا شروع جام دنیای 2018، با مصدومیت شدیدی که از ناحیه زانو در فینال جام حذفی فرانسه برای وی به وجود آمد، از سفر به روسیه ناکام ماند؛ مصدومیتی که با تولد 35 سالگی وی همزمان شد و او را برای مدت 6 ماه از میادین دور نگه داشت.

این در حالی است که بدنبال رهایی از کمند مصدومیت، آلوز به یکی از مهره های اصلی ترکیب توماس توخل بدل شد و به تازگی نیز به تیم ملی کشورش فراخوانده شده است.

علاوه بر این، او آماده است تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی تیمش مقابل منچستریونایتد که فردا در پارک دو پرنس برگزار می گردد، به میدان برود؛ دیداری که با توجه به رجحان 2 بر صفر پاریسی ها در بازی رفت، آبستن امیدهای بیشتری برای قهرمان لوشامپیونه خواهد بود.

قهرمانی جام حذفی فرانسه به همراه پی اس جی سی و هشتمین جامی بود که آلوز در دوران پر بار فوتبالی خود پیروز به فتح آن شد؛ دورانی درخشان که سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه بارسلونا جلوه ای خاص به آن بخشیده است.

آلوز در مورد رویایش برای بالا بردن جام قهرمانی دنیا به همراه سلسائو توضیح داد: جام دنیای درست مثل این است که شما دختر رویاهایتان را ملاقات می کنید؛ باید چه چیزی به او بگویید؟ من بدون شک هر چیزی که به ذهنم خطور کند را امتحان خواهم کرد؛ تصور کنید فوتبالتان را با قهرمانی دنیا به خاتمه برسانید! رویایی است نه!

آلوز برای نخستین بار در سال 2002 به اروپا کوچ کرد و به سویا پیوست و با وجود اینکه او هم اکنون یکی از پردرآمدترین اعضای تیم متمول پاریسی است اما یادآوری روزهای ابتدایی فوتبال برای وی کمی آزاردهنده است.

دفاع راست برزیلی پس از 14 سال حضور در اسپانیا و سپری کردن یک فصل در ایتالیا به همراه یوونتوس، در سال 2017 به پاری سن ژرمن ملحق شد و اندکی بعد نیمار دیگر ستاره برزیلی به وی پیوست.

ورزشی**3991**2024

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5121

به "آلوز: من تاریخ انقضاء ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوز: من تاریخ انقضاء ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید